معرفی 10 سایت برتر فریلنسری دنیا

معرفی 10 سایت برتر فریلنسری دنیا

سایت های فراوانی در سطح دنیا در حوزه دورکاری فعالیت می کنند که تعداد آنها در سال های پیشین افزایش چشمگیری داشته است. شما می توانید با فعالیت در این سایت ها بدون سرمایه گذاری کسب درآمد اینترنتی واقعی در منزل را تجربه کنید. البته برای فریلنسر شدن حتما باید دانش یا هنری داشته باشید که دیگران به دنبال آن باشند. در سایت های فریلنسر، شما در ازای انجام پروژه های دیگران از آنها دستمزد دریافت می کنید. در حال حاضر در ایران مهارت متلب در انجام پروژه متلب بسیار فعال بوده و پروژه های زیادی در این مهارت در حال انجام است. 

در اینجا می خواهیم لیست بهترین سایت های فریلنسر خارجی را به شما معرفی کنیم تا با نحوه عملکرد آنها آشنا شوید.

بهترین سایت های فریلنسری خارجی

بهترین سایت های فریلنسری هم‌زمان با افزایش پروژه‌های کاری، دستیابی به فرصت‌های شغلی را برای فریلنسرها ساده و آسان می‌کنند.
یک سایت فریلنسری درجه یک می‌تواند بدون توجه به شرایط سخت به شما کمک کند، چه یک فریلنسر تمام وقت باشید، چه فردی که می‌خواهد در خانه کار کند یا فردی که به تازگی وارد دنیای خوداشتغالی شده است این سایت‌ها می‌تواند موقعیت خوبی برای شما ایجاد کند. همچنین سایت‌های فریلنسری می‌توانند به مشتریان نیز سودرسانی کنند: اگر نیاز به یافتن یک فریلنسر برای انجام برخی کارها دارید، این سایت‌ها این کار را برایتان به آسانی انجام می‌دهند.
وقتی می‌خواهید یک وب‌سایت فریلنسری پیدا کنید، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برخی مشاغل فرصت‌های بیشتری نسبت به دیگران دارند، در حالی که برخی از عناوین کاری فرصت‌های متنوع‌تری را عرضه می‌کنند. برخی از آن‌ها را خواهید دید که در کمترین زمان انجام می‌گیرند و اما برخی دیگر وقت بیشتری را طلب می‌کنند. البته، شما باید در مورد تعرفه‌های هر کدام اطمینان پیدا کنید و بدانید سایت‌ها با چه سرعتی این پرداخت ها را به شما انجام می‌دهند.
ما این وب‌سایت‌های فریلنسری را از چندین نقطه‌نظر مقایسه کرده‌ایم، از دسته‌هایی شغلی که پوشش می‌دهند تا پرداخت ایمن مشتری و سیستم تأیید کاربری که دارند. ما همچنین به سیستم قیمت‌گذاری آن‌ها و کیفیت پشتیبانی از مشتری نگاهی هر چند کوتاه خواهیم داشت.
اینجا فهرستی از بهترین وب‌سایت‌های فریلنسری را گردآوری کرده‌ایم، بنابراین باید بدانید برای کسب بیشترین بازده و کسب درآمد، باید از کدام سایت‌ها استفاده کنید. ادامه مطلب را بخوانید.

1- سایت فریلنسری Upwork

می توان گفت Upwork یکی از بزرگترین سایت فریلنس خارجی است که شاید بزرگترین بازار پروژه های آنلاین در دنیا را داشته باشد. شما با هر تخصصی می توانید در این سایت شغلی فریلنسری پیدا کنید. علاوه بر تکنولوژی های مختلف در این سایت، توانایی انتخاب پروژه های کوتاه مدت، بلند مدت و سطح تخصصی پروژه ها توسط فریلنسر، از جمله مزایای این سایت می باشد. 

Upwork یکی از بهترین سایت های فریلنسری خارجی در سال 2021 است که شما می توانید تنها با کار در منزل در آن کسب درآمد اینترنتی واقعی داشته باشید.

upwork

2- سایت فریلنسری PeoplePerHour

در این سایت، فریلنسرها می توانند در حوزه های وسیعی از توانایی های خود جهت انجام پروژه های گوناگون استفاده نمایند که از آن جمله می توان به طراحی وب سایت، فروش، مارگتینگ، ترجمه متون و ... اشاره نمود.

یکی از قابلیت هایی مورد استفاده در سایت فریلنسری PeoplePerHour این است که در آنجا فریلنسرها می توانند اعلام کنند که در یک ساعت چه کارهایی می توانند انجام دهند تا افرادی که پروژه تعریف می کنند از آنها استفاده نمایند.

peopleperhour

بد نیست این مطلب را نیز مطالعه کنید "5 سایت برتر ایرانی برای دورکاری یا فریلنسری"

3- سایت فریلنسری Guru

Guru یکی دیگر از بازارهای جهانی برای برون سپاری کارها و دورکاری می باشد. این سایت به دلیل استفاده بسیار آسان در شیوه استخدام توانسته ارتباط بین مشتریان و فریلنسرها را بسیار ساده نماید. از آنجایی که Guru نسبت به دو سایت Upwork و PeoplePerHour کوچک تر است شما در آنجا فریلنسرهای کمتری را پیدا می کنید که این موضوع رقابت را برای شما آسان تر می کند. جدا از این مسئله، سایت Guru قابلیت Work Room دارد که این اجازه را به فریلنسرها می دهد تا بتوانند کارهایشان را آسان تر مدیریت کنند. مهمترین فعالیت این سایت، فروش و بازاریابی در حوزه خدمات IT می باشد.

guru

دنبال پروژه می گردی؟

رایگان عضو سایت بشو و پروژه‌ها را با کمیسیون 0% درصد انجام بده.

4- سایت فریلنسری Freelancer

یکی از اولین سایت های فریلنسر خارجی فعال در این صنعت، سایت Freelancer است که می توان گفت بهترین آن ها نیز در سال 2021 می باشد. این سایت برای مشتریان این امکان را فراهم می کند تا پروژه های خود را ارسال و تعدادی از پیشنهادها را انتخاب و فریلنسرها می توانند پروژه های گوناگونی را در آن پیدا کنند. این سایت بیشتر از 53 میلیون کاربر دارد و فریلنسرها می توانند برای میلیون ها کسب و کار کوچک در سرتاسر دنیا کار کنند و از آنها دستمزد دریافت کنند.

freelancer

5- سایت فریلنسری Fiverr

شیوه کار Fiverr با دیگر سایت های فریلنسری متفاوت است. اگر در سایت های دیگر شاهد آن بوده ایم که مشتریان و فریلنسرها برای انجام پروژه با یکدیگر توافق مالی می کنند در این سایت فریلنسرها اعلام می کنند که با ۵ دلار چه کاری می توانند انجام دهند و مشتریان نیز می توانند با جستجو در آن، سفارش خود را برای فریلنسر ارسال نمایند. این سایت یکی از معتبرترین و قدیمی ترین بازارها برای فریلنسرها است که می توانید از طریق آن کسب درآمد اینترنتی واقعی را تجربه کنید.

البته شما مجبور نیستید که تنها ۵ دلار بابت حق الزحمه کار خود دریافت کنید، زیرا همیشه می توانید با اعلام مزایایی اضافی بابت کار، قیمت را بالاتر ببرید در واقع قیمت ورودی سایت 5 دلار می باشد. هزینه های این سایت بالاتر از سایت هایی مانند Upwork و Freelancer است.

fiverr

سایت های خارجی بسیار دیگری در حال فعالیت هستند که از آن جمله می توان به iWriter، TopTal، Hub Staff، Boxer و .... اشاره نمود.

از آنجایی که اکثر کارهای فریلنسری محدودیت های جغرافیای ندارند و البته به خاطر عدم ملاقات حضوری مشتریان با فریلنسرها، پرداخت های اینگونه مشاغل به صورت عمده از طریق کارتهای اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت (VisaCard) و مستر کارت (MasterCard) و یا از طریق حسابهای بین المللی مثل پی پال (PayPal) و در پاره ای از مواقع از طریق ارزهای دیجیتال معتبری مثل بیت کوین صورت می گیرد. لذا اگر شما از علاقمندان به انجام کارهای فریلنسری هستید و میخواهید در این سایت ها فعالیت نمایید باید به این موارد توجه نموده و اطلاعات خود را در این زمینه بهبود دهید.

6- سایت فریلنسری فلکس جاب FlexJobs

یکی از معرفترین سایت های فریلنسری خارجی، سایت فلکس ‌جاب FlexJobs است که، بستر مناسبی برای دورکاری و یافتن پروژه‌های مناسب فراهم آورده است. این سایت از سال 2007 فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده است. از آنجایی که بیش از 6000 شرکت در جهان سفارش‌ها و پروژه‌های فریلنسری خود را در این سایت ثبت کرده‌اند، امکان یافتن پروژه مناسب برای فریلنسرها بیشتر است و این سایت انتخاب مناسبی برای عضویت و شروع کار، می‌باشد. البته ناگفته نماند که عضویت در این سایت رایگان نیست و برای عضویت، لازم است مبلغ مشخصی را پرداخت کنید. یکی دیگر از مزایای فلکس جاب این است که، تمام پروژه‌های ثبت شده در این سایت، به ‌صورتی کاملاً طبقه ‌بندی شده و مرتب در دسترس فریلنسرها قرار می‌ گیرند و جستجو برای پروژه مناسب را، راحت‌تر می‌سازد.
خوب است بدانید که تمام کارهایی که در فلکس جاب ثبت می‌شوند به صورت پروژه‌ای نیستند. بلکه برخی از این شغل‌ها ثابت هستند و کارفرما به دنبال استخدام نیروی کار به صورت غیر حضوری می‌باشد.

flexjobs

7- سایت فریلنسری تاپ تل Toptal

یکی دیگر از معروفترین سایت‌های فریلنسری خارجی، سایت Toptel است که نام آن ترکیبی از دو کلمه تاپ Top به معنای بهترین و تل مخفف کلمه Talent و به معنای استعداد می‌باشد، دلیل این که این نامگذاری این است که تاپ تل Toptel ادعا می‌کند که 3 درصد از بهترین استعدادها در زمینه های مختلف فریلنسری را گرد هم آورده است و پروژه‌ها را به این افراد واگذار می‌کند تا کار را با بهترین کیفیت به کارفرما تحویل دهند. عضویت در این سایت بسیار مشکل است و از میان صدها رزومه ارسالی برای عضویت در این سایت، تنها تعداد محدودی معیارهای سخت گیرانه این سایت را دارند و پذیرش می‌شوند.
سختگیری این سایت برای عضویت و تلاش برای جذب بهترین فریلنسرها، موجب شده تا تاپ تل Toptel فاصله زیادی با دیگر سایت‌های فریلنسری خارجی داشته باشد. در این سایت بزرگان طراحی نرم افزار، برنامه‌نویسی، مدیریت مالی، مدیریت محصول، مدیریت پروژه و .... مشغول کار و فعالیت هستند و به همین علت شرکت‌های بزرگی مانند مایکروسافت، Airbnb، Zendesk ،Thumbtack و ... بسیاری از پروژه‌های فریلنسری خود را در این سایت ثبت می‌کنند و از متخصصان تاپ تل Toptel کمک می‌گیرند.
از آنجایی که عضویت در این سایت مشکل است، عضویت در آن را، به فریلنسرهای تازه وارد و مبتدی توصیه نمی‌کنیم. اما اگر شما یک فریلنسر حرفه‌ای هستید و تمایل دارید با شرکت‌های مطرح و بزرگ دنیا همکاری کنید، تاپ تل Toptel انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد.

Toptel

8- سایت فریلنسری سالید گیگ SolidGigs

یکی از سختی‌های کار فریلنسری، یافتن پروژه مناسب است. فریلنسرها معمولا بخشی زیادی از وقت خود را صرف جستجو، برای یافتن کار مناسب می‌کنند در حالی که، می‌توانند آن زمان را به کار کردن و کسب درآمد اختصاص دهند و درآمد بیشتری داشته باشند. سایت فریلنسری سالید گیگ SolidGigs، این مشکل را حل کرده است و در سریعترین زمان ممکن شما را به پروژه مد نظرتان می‌رساند. تیم شاغل در این سایت، تمام مشاغل فریلنسری را بررسی کرده و 2% از بهترین مشاغل را، به صورت هفته‌ای برای شما ایمیل می‌کنند.

ناگفته نماند که عضویت در این سایت رایگان نیست و برای عضویت لازم است، حق عضویت را پرداخت کنید.

SolidGigs

9- شبکه فریلنسری لینکدین LinkedIn

شبکه فریلنسری لینکدین LinkedIn حرفه‌ای ‌ترین شبکه اجتماعی در زمینه کسب و کار است. این شبکه اجتماعی، این امکان را در اختیار فریلنسرها قرار می‌دهد که، پروژه ‌های کوچک و بزرگ ثبت شده را بررسی کرده و براساس شرایط و مهارت‌های خود، مناسب ترین آنها را برگزیند. بیشتر کارهایی که در لینکدین LinkedIn ثبت می‌شوند، تمام وقت هستند اما کارهای پاره وقت نیز، در میان آنها یافت می‌شود.
شبکه اجتماعی لینکدین LinkedIn این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا علاوه بر یافتن پروژه مناسب، با مشاهده پست‌های کاری سایر کاربران، با شیوه کارهای فریلنسری آشنا شوند و اطلاعات خود را افزایش دهید.

 

LinkedIn

10- سایت فریلنسری 99 Designs

سایت فریلنسری 99Designs بر خلاف دیگر سایت‌هایی که معرفی کردیم به صورت تخصصی فعالیت می‌کند و به جرئت می‌توان این سایت را، بزرگترین بازار کار برای فریلنسرهایی دانست که به کار طراحی لوگو، وب و کارهای گرافیکی مشغول هستند. 99 Designs  شیوه نوآورانه ای برای کار خود در نظر گرفته است. شیوه کار در این سایت به این صورت است که کارفرما، اطلاعات اولیه‌ی کار را به صورت خلاصه اعلام می‌کند و فریلنسرها  طرح های اولیه خود را بر اساس توضیحات کارفرما، برای او ارسال می‌کنند، سپس کارفرما مناسب‌ترین طراح را برای ادامه کار برمی‌گزیند.

99Designs

11- سایت فریلنسری DesignHill

سایت فریلنسری DesignHill یکی دیگر از سایت‌های فریلنسری است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی فعالیت می‌کند. غالب پروژه‌های این سایت در زمینه‌هایی مانند طراحی لوگو، طراحی سایت، طراحی‌های گرافیکی و مواردی از این قبیل، ثبت شده اند. از مزایای DesignHill می توان به رایگان بودن خدمات برای فریلنسرها، در این سایت اشاره کرد. دیزاین هیل، هزینه خدمات را تنها از کارفرمایان دریافت می‌کند. بنابراین فریلنسرها می‌توانند کل در آمد خود از شغل طراحی و کار کردن در این سایت را از طریق حساب کاربری خود، دریافت‌کنند. استفاده از این سایت فریلنسری برای افرادی که طراح نیستند مناسب نیست و به آنها توصیه نمی‌شود ولی برای طراحان DesignHill یک بازار متنوع و یک فرصت مناسب برای رشد و ارتقا نمونه کارها و ارتباط بهتر با کارفرمایان می باشد. شیوه کار این سایت فریلنسری بیشتر به صورت مسابقه می‌باشد به این صورت که کارفرما طرح مورد نیاز خود را توضیح می‌دهد و مهلت انجام کار را تعیین می‌کند سپس هر طراح، کار را مطابق با نظر و خلاقیت خود آماده کرده و ارسال می‌کند، در نهایت بهترین طراحی ارسال شده انتخاب شده و به آن جایزه تعلق می‌گیرد. ناگفته نماند که برای وارد شدن به سایت فریلنسری دیزاین هیل، به فیلتر شکن نیاز دارید.

سایت فریلنسری designhill

12- سایت فریلنسری iWriter

یکی دیگر از سایت‌های فریلنسری خارجی که در این مطلب معرفی می‌کنیم سایت iWriter است. این سایت، یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری دنیا است و مانند دو سایتی که پیش از این معرفی کردیم، به صورت تخصصی فعالیت می‌کند. همانگونه که از نام این سایت مشخص است، iWriter بیشتر در زمینه نویسندگی و تولید محتوای تخصصی فعال است بنابراین اگر در این زمینه تخصص دارید، سایت فریلنسری iWriter انتخاب مناسبی برای شما است و می‌تواند درآمد مناسبی را برای شما فراهم کند. ایجاد حساب کاربری در این سایت رایگان است و شما می‌توانید پس از افتتاح حساب کاربری و عضویت، مشخص کنید که به نوشتن در چه حوزه‌ای تمایل و علاقه دارید. iWriter بر اساس نحره فعالیت شما امتیازاتی را برای شما در نظر می‌گیرد و پس از ارتقاء این امتیازات، شما می‌توانید تا 80 دلار به ازای هر 500 کلمه دریافت کنید.

سایت فریلنسری iwriter

13- سایت فریلنسری Aquent

سایت فریلنسری Aquent یکی از فعال‌ترین سایت‌های فریلنسری خارجی است که به عنوان یک شرکت انتشار آگهی و استخدام، جوایز زیادی را نیز، دریافت کرده است و ادعا می‌کند با داشتن 35 سال تجربه در این زمینه یکی از موفق ترین سایت‌های فریلنسری می‌باشد. سایت فریلنسری Aquent در زمینه‌های متنوع و گسترده‌ای فعالیت دارد و کارکرد آن محدود به یک یا چند مهارت نمی‌باشد هم چنین از آنجایی که این سایت فریلنسری اعلام کرده که عمدتا افرادی را می‌پذیرد که بیش از دو سال سابقه کار دارند، اکثر فریلنسرهای فعال در این سایت متخصص هستند و در صورتی که شما نیز در زمینه مهارت خود از تخصص کافی برخوردار هستید، Aquent انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد. هم چنین ناگفته نماند که، برای ورود به صفحه اصلی این سایت و کسب اطلاعات بیشتر نیاز به فیلتر شکن نیست.

سایت فریلنسری aquent

14- سایت فریلنسری We Work Remotely

سایت فریلنسری We Work Remotely آخرین سایت فریلنسری است که در این مطلب خدمت شما معرفی می‌کنیم. این سایت فریلنسری ادعا می‌کند که ماهانه 2.5 ملیون کاربر عضو این سایت می‌شوند بنابراین این مسئله We Work Remotely را به یک بازار بسیار مناسب و پر رونق برای فریلنسرها، تبدیل می‌کند. برای ثبت پروژه در این سایت، کارفرمایان باید مبلغ 299 دلار را پرداخت کنند و این مسئله مانند یک غربالگری عمل کرده و موجب می‌شود تنها پروژ های با کیفیت در این سایت ثبت شوند. آگهی ها و پروژه‌ها در We Work Remotely به صورت دسته بندی شده نمایش داده می‌شوند و این موضوع جستجو میان آنها و یافتن کار مناسب را بسیار ساده‌تر می‌کند. این سایت فریلنسری آی پی ایران را مسدود نکرده است و امکان فعالیت در این سایت برای ایرانیان نیز، وجود دارد.

سایت فریلنسری We Work Remotely

15- سایت فریلنسری Cloudpeeps

اگر چند سال سابقه فعالیت فریلنسری و انجام پروژه برای شرکت های بزرگ را دارید، بطوری که فکر می کنید که این توانایی را دارید تا در سطحی تخصصی تر و بالاتر به کار فریلنسری خود ادامه دهید، سایت CloudPeeps گزینه خوبی برای شما محسوب می شود. این وب سایت فریلنسری، مقداری اختصاصی تر بوده و عضویت در آن بعنوان فریلنسر، اندکی دشوارتر می باشد و در حقیقت، نیاز به رزومه قوی کاری برای ثبت نام در آن دارید. هرچندکه، بعد از پذیرش و عضویت در این سایت بعنوان فریلنسر، می توانید به آسانی پروژه های تخصصی و مرتبط با حوزه کاری خود دریافت کرده و با انجام آن، به سود خوبی برسید. پروژه هایی که متقاضیان در این سایت به نمایش می گذارند، اغلب بر حوزه های تخصصی مانند بازاریابی، شبکه های اجتماعی و کپی رایتینگ تمرکز دارند. اگر تجربه کاری زیادی در زمینه فریلنسری دارید، قطعا عضویت در این سایت، ارزش امتحان کردن را دارد.

سایت فریلنسری cloudpeeps

16- سایت فریلنسری Indeed

وب سایت Indeed تمامی مشاغلی که امکان دورکاری دارند و می توان با کمک اینترنت آن ها را انجام داد را جمع آوری کرده و آن ها را بطور یکجا در سایت خود قرار داده است. قابل ذکر است که جستجوی پروژه در این سایت فریلنسری، برای کاربران آن، آسان است و می توانید به آسانی به مشاغل دورکاری بعنوان یک فریلنسر، دسترسی داشته باشید. یکی از نکات جالب این سایت این است که اگر تمایل داشته باشید که در شرکتی در نزدیکی محل زندگی خود کار کنید، می توانید از این پلت فرم برای جستجوی فرصت های شغلی که در اطراف محل زندگی تان است، استفاده کنید. البته بهترین مزیت این وب سایت، رایگان بودن آن برای کاربران خود است.

سایت فریلنسری indeed

17- سایت فریلنسری College Recruiter

اگر هنوز دانشجو هستید و یا به تازگی از یک دانشگاه یا کالج، فارغ التحصیل شده اید، این وب سایت را حتما بررسی نموده تا بتوانید در آن، مشاغل پاره وقت فریلنسری متناسب با رشته تحصیلی و تخصص خود پیدا کنید. این مشاغل و البته انجام پروژه های مرتبط، برای افراد و فریلنسرهای مبتدی که به دنبال کسب تجربه بوده و قصد دارند از نقطه ای شروع کرده و به تدریج به مشاغل حرفه ای و تخصصی تر با درآمد بالاتر، دست پیدا کنند، بسیار عالی و کارساز است.

سایت فریلنسری collegerecruiter

18- سایت فریلنسری ServiceScape

این وب سایت فریلنسری که از سال ۲۰۰۰ شروع به کار کرده و پایه ریزی شده است، در اصل یک بازار جهانی برای فریلنسرها بوده که طیف وسیعی از مهارت ها و تجربه های مختلف از جمله طراحی گرافیک، نگارش، ویرایش و ترجمه را شامل می شود. بطوری که در سالیان اخیر، بیش از ۲۵0،۰۰۰ پروژه در این وب سایت انجام شده و بیش از ۷0،۰۰۰ مشتری از این پلت فرم برای انجام امور خود و پیشبرد پروژه مورد نیاز خود استفاده کرده اند. این سایت کاریابی فریلنسری، برای استارتاپ ها و کسب و کارهایی با اندازه کوچک تا متوسط که پروژه های خود را برون سپاری می کنند، بسیار مناسب است. بنابراین، اگر مهارت بالایی در یک حوزه تخصصی خاص نظیر مهارت های وبلاگ نویسی و البته تجربه کافی در آن را دارید، این سرویس، مکان بسیار خوبی برای سپری کردن زمان و پیدا کردن پروژه های متناسب با حوزه تخصصی تان است.

سایت فریلنسری servicescape

19- سایت فریلنسری Contena

این وب سایت در رده بهترین وب سایت های فریلنسری برای مشاغل و پروژه های فریلنسری مرتبط با تولید محتوا و نگارش متون در حوزه های مختلف تخصصی است، زیرا تعداد زیادی از پروژه های با درآمد عالی برای نویسندگان، ویراستاران و تولیدکنندگان محتوا در آن وجود دارد. نکته ای که درباره این سایت قابل توجه می باشد این است که این وب سایت فریلنسری، ترکیبی از مشاغل فریلنسری و مشاغل دورکاری تمام وقت می باشد. از جمله پروژه های مهمی که اخیراً توسط فریلنسرهای شاغل در این وب سایت انجام شده است، می توان به نگارش کتاب های الکترونیکی با درآمد حدود ده هزار دلار در ماه برای یک ناشر فناوری، یک نویسنده ورزشی، تولید محتوا در زمینه عکاسی و هزاران فرصت متعدد از سوی شرکت های متعبر اشاره کرد که پروژه های خود را به فریلنسرهای شاغل در این وب سایت فریلنسری سپرده اند.

سایت فریلنسری Contena

20- سایت فریلنسری Freelance writing Gigs

نام این وب سایت شاید برای کاربران، خیلی جذاب و روان نباشد، اما حوزه فعالیت وب سایت را به وضوح نمایان می کند. مشاغل و پروژه های موجود در این وب سایت، در روزهای دوشنبه تا جمعه به روز رسانی می شوند و مشتریان و متقاضیان جدید پروژه ها، همواره حاضرند مبلغ بسیار خوبی برای نوشته های شما پرداخت کنند. علی رغم نام این وب سایت، شما به عنوان یک فریلنسر می توانید پروژه های متعددی را در این وب سایت پیدا کنید که از جمله آن ها می توان به پروژه های وبلاگ نویسی، کپی رایتینگ و ... اشاره کرد. لازم به ذکر است که امکان جستجوی پروژه ها و مشاغل موجود در این وب سایت نیز به روش های مختلفی در آن فراهم شده است. شایان ذکر است که عضویت در این وب سایت چه به عنوان فریلنسر و چه به عنوان مشتری پروژه، کاملاً رایگان است.

21- سایت فریلنسری Freedom with writing

همان طور که از نام این وب سایت آشکار است، این سایت فرصت های خوبی را برای فریلنسرهای نویسنده فراهم می کند. شما به عنوان یک فریلنسر، نه تنها می توانید در خبرنامه آن ها برای دریافت فرصت های نویسندگی عضو شوید، بلکه می توانید در این وب سایت، نوشته های خود را نیز ارائه دهید و از طریق آن، درآمد مناسبی برای نوشته ها و ایده های جدید و خوب خود دریافت کنید. در حقیقت، اگر ایده ای دارید و تصور می کنید که اگر آن را با دیگران به اشتراک بگذارید، نتیجه خوبی برای خودتان و البته کاربران دیگر به همراه خواهد داشت، می توانید آن را امتحان کنید.

22- سایت فریلنسری Paid to blog

این وب سایت، توسط یک نویسنده فریلنسر طراحی و راه اندازی شده است. مزیت وب سایت مذکور، در این نکته نهفته است که این وب سایت، گستره متنوعی از مشاغل فریلنسری در حوزه های مختلف را در خود جای داده است و امکان نویسندگی و تولید محتوا، برای خود وب سایت نیز وجود دارد. اما یکی از معایب وب سایت، این است که هزینه عضویت ماهیانه در این وب سایت ۳۰ دلار است. به عبارت دیگر اگر بخواهید به عنوان یک فریلنسر در این سایت مشغول به کار شوید، برخلاف بسیاری از سایت های فریلنسری دیگر، باید هزینه عضویت پرداخت کنید. هر چند که، هزینه عضویت آن چندان هم زیاد نیست، به طوری که اگر قصد دارید از طریق فریلنسری در زمان های استراحت خود، کسب درآمد کنید، پرداخت هزینه برای این وب سایت و استفاده از فرصت های شغلی آن، بسیار عالی خواهد بود.

23- سایت فریلنسری Pub Loft

این وب سایت مکانی عالی برای پیدا کردن مشاغل فریلنسری با درآمد بسیار خوب در حوزه های تخصصی مختلف می باشد و یکی از ویژگی های جالب این وب سایت این است که دیگر نیازی نیست خودتان به عنوان فریلنسر، با مشتریان در ارتباط باشید. این وب سایت ادعا می کند که فریلنسر، نیازی به پیدا کردن، فروش، یا مدیریت مشتریان نخواهد داشت. در حقیقت، یک فریلنسر به ازای هر پست خود، مبلغ ۱۵۰ دلار دریافت خواهد کرد. به نظر بد نیست تا برای اطلاع کامل از این قابلیت، سری به این سایت بزنید. بدین ترتیب شما می توانید بر روی فعالیت و تخصص خود در انجام پروژه تمرکز کرده، زیرا مدیریت مشتریان و مسائل جانبی را، خود وب سایت برعهده خواهد داشت.

24- سایت فریلنسری Jooble

  • انواع پروژه های فریلنسری: نویسندگی، طراحی گرافیکی، بارگذاری اطلاعات.
  • مزایا: شغل یابی متمرکز، اعلان ایمیل دارد، نیازی به ثبت نام ندارد.
  • معایب: اپلیکیشن ندارد، از طریق سایت اصلی برای پیشنهاد شغلی باید اقدام کرد.

Jooble یک موتور جستجوی فرصت شغلی است که نتایج بیش از 140000 منبع جهانی از جمله وبسایت های همکار، سایت فریلنسر خارجی، شبکه های اجتماعی را در یک جا جمع آوری و دسته بندی می کند. چشمگیرترین نکته مثبت Jooble این است که با متمرکزسازی تمام فرصت های فریلنسری، شما را از چک کردن تعداد زیادی سایت فرصت شغلی و فریلنسری بی نیاز می کند. همچنین Jooble این امکان را فراهم می سازد که در منطقه مشخصی به دنبال شغل بگردید. برای این کار کافیست در صفحه اصلی شهر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا شغل های محدود به آن شهر به شما نمایش داده شوند. برای پیدا کردن شغل در Jooble نیازی به ایجاد حساب کاربری ندارید. تمام آن چه نیاز دارید وارد کردن کلمات کلیدی در موتور جستجوی Jooble است. برای یافتن شغل مطلوب خود فیلترهای جستجوی مختلفی همچون میزان حقوق، سابقه کار، تاریخ انتشار را امتحان کنید. از آن جایی که Jooble وظیفه جمع آوری نتایج و نمایش آن را برعهده دارد، کلیک کردن بر روی هر یک از نتایج شما را به وبسایت اصلی آن فرصت شغلی هدایت می کند تا جزئیات بیشتری درمورد کار و نحوه اقدام برای آن را دراختیار داشته باشید. درصورت تمایل برای اگاهی از فرصت های کاری جدید می توانید اعلان ایمیل Jooble را فعال کنید.

سایت فریلنسری jooble

25- سایت فریلنسری Simply hired

  • انواع پروژه های فریلنسری: منابع انسانی، مالی، بارگذاری اطلاعات
  • مزایا: اعلان ایمیل، راهنمایی های مفید، ابزار کاری رایگان
  • معایب: امکان ایجاد اسپم از طرف وبسایت های ناامن دیگر.

SimplyHired یک سایت آگهی شغل یابی است که شرکت های جویای کارمند می توانند به طور رایگان در آن اگهی وارد کنند. همچنین پیشنهادهای کاری را از سرتاسر اینترنت در یک صفحه جمع می کند. از طرفی دیگر این سایت دارای یک رابط کاربری بسیار ساده برای استفاده می باشد.
در این سایت فرصت های کاری متعددی در زمینه های مختلف از جمله مالی و بازاریابی وجود دارند. با وارد کردن کلمات کلیدی مرتبط در قسمت جستجو شغل مورد نظر خود را پیدا خواهید کرد. برای مشاهده نتایج دلخواه تر، کافیست مشخصات شهر، استان و ... را نیز تکمیل کنید.
افراد جویای کار می توانند برای اطلاع از حقوق، مزایا و نظرات کارمندان واقعی یک شرکت به صفحه اصلی آن شرکت دسترسی داشته باشند.
ساختن حساب کاربری در SimplyHired امکان استفاده از ابزارهای مفیدی همچون محاسبه گر حقوق و رزومه ساز را به افراد می دهد اما کاربران حتی بدون داشتن حساب کاربری نیز می توانند در این سایت جستجو کنند. در نهایت باید گفت که سایت SimplyHired یک سایت فریلنسری خارجی مانند upwork نیست و بیشتر شبیه سایت های کاریابی می باشد.

سایت فریلنسری SimplyHired

26- سایت فریلنسری Behance

  • انواع پروژه های فریلنسری: عکاسی، طراحی وب، تصویرگری
  • مزایا: دارای مخاطبین زیاد، امکان ایجاد فرصت های شبکه سازی، دارای محتوای شخصی سازی شده
  • معایب: فضای رقابتی، محدودیت سایز فایل تصویری

این سایت از آن جهت که یک شبکه اجتماعی برای مهارت های خلاقانه می باشد از سایر سایت های لیست متفاوت است. مردم سراسر جهان از این وبسایت برای ساخت پروفایل و به اشتراک گذاری پروژه های هنری خود از جمله انیمیشن، تصویرسازی، طراحی وب، طراحی گرافیک و ... استفاده می کنند.
شما چه طراح وب باشید، چه طراح گرافیک، Behance یک محیط را برای کشف پتانسیل های شما کارمندان ایجاد کرده است. پس با ایجاد حساب کاربری و تکمیل پروفایل خود اولین قدم را در این راه بردارید.
با توجه به اینکه Behance یک سایت بر مبنای ارتباطات و شبکه سازی بین افراد می باشد هرچه کاربران بیشتری را دنبال کنید پست های بیشتری به شما نمایش داده خواهد شد و شانس بیشتری برای یافتن فرصت های کار فریلنسری خواهید داشت.
همچنین Behance یک لیست کار برای شما فراهم می کند. این سایت، یک لیست پیشنهادات کاری شخصی سازی شده را برای هر فریلنسر با تکیه بر مهارت های فردی فراهم می کند تا جستجو برای کار را ساده تر کند.

سایت فریلنسری behance

27- سایت فریلنسری Dribbble

  • انواع پروژه های فریلنسری: طراحی موبایل، تصویرسازی، انیمیشن سازی
  • مزایا: شبکه مخاطبین گسترده، وجود ایده های فراوان برای طراحی
  • معایب: لیست فرصت های شغلی فقط در نسخه پولی آن قابل مشاهده است.

Dribble یکی از معروفترین پلتفرم ها برای ملاقات، ارتباط و هم فکری میان افراد با مهارت های هنری و خلاقانه است. طراحان و هنرمندان از این وبسایت برای ایجاد آلبوم کار و تبلیغ برند خود استفاده می کنند.
لازم به ذکر است ساختن آلبوم کاری شانس بیشتری نسبت به رقبا جهت استخدام شدن به شما می دهد پس ایجاد یک حساب کاربری و آپلود کردن طراحی ها برای شما طراحان، از نان شب واجب تر است.
علاوه بر روش ذکر شده، شما می توانید فرصت های شغلی این سایت را جستجو کنید. وبسایت Dribbble انواع مختلفی از فرصت های کاری همچون تولید محتوا، طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری (UI/UX) را در خود جای داده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که دسترسی به لیست فرصت های کاری محدود و تنها در اختیار کاربرانی است که نسخه پولی این سایت را خریداری کرده اند. با پرداخت 5 الی 15 دلار در ماه شما صاحب نسخه پولی و پیشرفته سایت Dribbble می شوید. با داشتن نسخه پیشرفته، کاربران می توانند ویدیوها و تصاویر خود را آپلود کنند. همچنین صاحبان این اکانت ها، در اولویت فرصت های استخدامی قرار می گیرند.

سایت فریلنسری dribbble

28- سایت فریلنسری Taskrabbit

  • انواع پروژه های فریلنسری: استخدام پیک، تمیزکاری منزل، استخدام دستیار شخصی
  • مزایا: حقوق توافقی، عدم پرداخت کمیسیون
  • معایب: در چند شهر خاص فعال است.

اگر می خواهید از انجام خرید خانه و یا سرهم کردن اثاث منزل به درآمد برسید، به وبسایت Taskrabbit سر بزنید. این وبسایت با ایجاد ارتباط میان مشتریان و فریلنسرها باعث می شود تا کارها و نیازهای روزانه مشتریان رفع شود. برخلاف دیگر سایت های تخصصی فریلنسری، taskrabbit یک لیست فرصت شغلی از کارهای ساده مانند، نصب روشنایی، خانه داری و تحویل سفارشات را ایجاد کرده است. اگر قابلیت انجام چنین کارهایی را دارید فقط کافیست یک حساب کاربری ایجاد و در آن شهر محل زندگی و حقوق ساعتی خود را تنظیم کنید. همانند تمام اپلیکیشن ها، تیم پشتیبانی taskrabbit به درخواست فرد رسیدگی کرده و سوپیشینه وی را بررسی خواهند کرد. درصورت تایید اکانت، لازم است فریلنسر مبلغ ورودی 25 دلار پرداخت کند تا بتواند با استفاده اپلیکیشن به دنبال فرصت های کاری بگردد.
پس از ارائه خدمت توسط فریلنسر، یک فاکتور بر اساس ساعت کاری و نوع خدمات انجام شده برای مشتری ارسال می گردد. سپس مشتری مبلغ فاکتور را مستقیما به حساب شخص واریز خواهد کرد. Taskrabbit از فریلنسر هیچ گونه کمیسیونی دریافت نمی کند و این هزینه از مشتریان دریافت می شود، در نتیجه فریلنسر حق الزحمه خود را به طور کامل دریافت می کند. 

سایت فریلنسری taskrabbit

29- سایت فریلنسری Outsourcely

موضوع برون سپاری، کسب و کارها را با فریلنسرها در سرتا سر جهان با تاکید بر داشتن روابط بلندمدت مرتبط می کند. سایت Outsourcely برای انجام یک کار سریع پیش بینی نشده است، بلکه بیشتر برای فریلنسرها و مشتریانی است که خواهان یک رابطه کاری مستمر و پایدار هستند. همین مزیت این سایت را تبدیل به یکی از بهترین سایت های فریلنسری دنیا کرده است.
به‌عنوان یک فریلنسر برای ماندن در فضای رقابتی باید با قیمت‌های پیشنهادی فریلنسرها در بیش از 180 کشور مختلف، خودتان را تطبیق دهید. نکته مثبت کار در این سایت، دریافت 100٪ درآمد خود از انجام سفارشات است چون این مشتریان هستند که هزینه‌های سایت Outsourcely را پرداخت می‌کنند.

Outsourcely

30- سایت فریلنسری Truelancer

این سایت از فریلنسر‌های سراسر جهان استفاده می کند البته تمرکز آن بر کارآفرین‌ها و فریلنسرهای محلی است تا بدون صرف هزینه‌های اضافی پروژه دریافت کنند. آنها خدمات تجاری مانند نگارش، فروش و بازاریابی، سئو، طراحی گرافیکی و توسعه وب را ارائه می کنند.
اگر از جنبه منفی این سایت یاد کنیم باید بگوییم که فریلنسرها مجبور به خرید عضویت برای دریافت سفارش‌های بیش از 75 دلار آمریکا و حتی عضویت گران تر برای دریافت سفارش‌های بالای 375 دلار آمریکا هستند. بدتر از آن، حتی اگر حق عضویت را بپردازید، باز هم باید با سایر فریلنسرهایی که ارزان کار می‌کنند نیز رقابت کنید.

تخصص ها:

خدمات کسب و کار آزاد، به ویژه نگارش متون، طراحی و برنامه نویسی را ارائه می‌دهد.

برای افراد زیر توصیه می‌شود:

فریلنسرهای بین المللی که به دنبال ورود به بازارهای بزرگترهستند و شرکت های کوچک و استارت آپ ها که بودجه‌های کمی برای انجام پروژه‌های بزرگ دارند.

Outsourcely

31- سایت فریلنسری WriterAccess

همانطور که ممکن است مورد انتظار باشد، سایت WriterAccess در کار نوشتن تخصص دارد. با این حال، مشتریان همچنین می‌توانند پروفایل‌ها را در سایر خدمات تولید محتوا مانند فیلم‌برداری و عکاسی مرور کنند. WriterAccess برنامه‌های ویژه‌ای برای صدور گواهینامه به فریلنسرهای خود در زمینه‌هایی مانند استراتژی‌هایی تولید محتوا و عکاسی دارد را ارائه می‌دهد. اگرچه به عنوان یک فریلنسر باید توجه داشته باشید که آنها 30 درصد از درآمد شما را برداشت می‌کنند.

تخصص ها:

نگارش، ترجمه و ویرایش

برای افراد زیر توصیه می‌شود:

نویسندگانی که واقعاً به کار نیاز دارند. در غیر این صورت، توجیه کسر 30 درصدی حق الزحمه دشوار است.
کسب‌وکارهای که ترجیح می‌دهند به تنهایی در پروفایل‌های فریلنسر‌ها جستجو کنند تا فریلنسرهایی را که دوست دارند پیدا کنند.

Outsourcely

32- سایت فریلنسری Codeable

یک وب سایت مستقل و کاربرپسند برای متخصصان وردپرس
اگر نیاز به برنامه نویسی تخصصی دارید، همیشه وسوسه انگیز است که به یک فریلنسر ماهر مراجعه کنید، و همین‌طور اگر نیاز به استخدام یک متخصص وردپرس برای مرتب کردن وب سایت ها و سیستم های CMS خود دارید، Codeable بهترین انتخاب است.
فریلنسرهای سایت همگی قبل از استفاده از سایت بررسی می شوند، بنابراین می توانید مطمئن باشید که فردی توانمند را استخدام می کنید و شروع به کار بسیار آسان است. شرکت ها می توانند هر پروژه وردپرسی را در سایت معرفی کنند، ازپروژه‌هایی که شامل رفع سریع ایرادات است تا پروژه های پیچیده تر در اینجا وجود دارد. برنامه نویسان در سایت می توانند همه چیز را از کار پلاگین و پایگاه داده گرفته تا انتقال کامل و توسعه سایت انجام دهند.
اکثر پروژه‌های سایت در عرض 24 ساعت قیمت‌ها را دریافت می‌کنند و در بیشتر موارد شما به تعدادی متخصص متصل خواهید شد که می‌توانند به راحتی خواسته‌های پروژه شما را رسیدگی کنند. Codable به شما در ایجاد این ارتباطات کمک می‌کند و شرکت ها می توانند از یک فضای کاری مشترک برای گفتگو با فریلنسر‌ها در مورد جزئیات پروژه استفاده کنند. این یک روش هوشمند برای اطمینان از ارتباط کارآمد و سریع است.
یک الگوریتم تعریف شده یک قیمت را از همه برنامه نویسان علاقه‌مند به پروژه شما انتخاب می‌کند، بنابراین شما در رقابتی که کیفیت را به خطر می اندازد گیر نمی‌کنید و یک سیستم پرداخت امن پول شما را ایمن نگه می‌دارد.
قیمت‌گذاری بین پروژه‌ها در اینجا متفاوت است، و باید انتظار نرخ‌های ساعتی متفاوت را داشته باشید. Codeable با کسر هزینه خدمات 17.5٪ از درآمد فریلنسر‌ها عمل می‌کند و شرکت ها از ضمانت رفع اشکال 28 روزه و سیاست بازپرداخت منصفانه سود می برند.

Outsourcely

33- سایت فریلنسری AngelList Talent

کار با استارت آپ ها می تواند هیجان انگیز باشد. ممکن است این شانس را داشته باشید که یک نام تجاری را شکل دهید و خلاقیت خود را برای گسترش شرکت صرف کنید. AngelList Talent فریلنسرها را با این مشاغل رو به رشد مرتبط می کند.
AngelList نه تنها یافتن استارت آپ های جالب را آسان می کند، بلکه روند درخواست را برای شما ساده می کند. ئرواقع این سایت یک برنامه برای هزاران شغل است. چه کسی می‌داند کدام استارت‌آپ شروع به فعالیت خواهد کرد و به شرکت بزرگی تبدیل خواهد شد؟ ممکن است شما بخشی از این اتفاق بزرگ بعدی باشید.

Outsourcely

34- سایت فریلنسری DesignCrowd

DesignCrowd یک سایت مختص طراحی است که شامل چندین رشته طراحی می‌باشد. طراحان آزاد را با مشتریان در سراسر جهان مرتبط می‌کند. این سایت در واقع یک بازار آزاد گسترده در زمینه طراحی با گزینه‌های متنوع برای مشتریان است.
مشتریان می توانند چندین طراح را مورد بررسی قرار دهند و مناسب ترین آن را انتخاب کنند. مانند بسیاری از سایت‌های فریلنسری، آن‌ها برای انجام کار خود، برون سپاری پروژه‌ها را انجام می‌دهند. اگر این سایت مناسب شماست، حتما باید DesignCrowd را بررسی کنید. فقط به خاطر داشته باشید که در هر پروژه با سایر فریلنسرها رقابت خواهید کرد بدون اینکه نرخ ساعتی مشخصی برای کار خود دریافت کنید.

Outsourcely

36- سایت فریلنسری Webflow Experts

اگر به دنبال مشاغل آزاد در مورد طراحی وب هستید، Webflow Experts یک راه عالی برای یافتن مشتریان با انگیزه بالا است. شرکت‌ها برای برون سپاری پروژه‌های مختلفی مانند انتقال پلتفرم، کد سفارشی، برندسازی و طراحی مجدد و تجارت الکترونیک و موارد دیگر به متخصصان سایت Webflow مراجعه می‌کنند.
از آنجایی که شما برای فعالیت در این سایت باید در امتحان Webflow Experts پذیرفته شوید، مشتریان نیز از برونسپاری کار‌هایشان به افراد متخصص مطمعن می‌شوند.

Outsourcely

38- سایت فریلنسری TaskRabbit

در حالی که بسیاری از وب‌سایت‌های فریلنسری بر روی کار از راه دور تمرکز می‌کنند، TaskRabbit در ارائه مشاغل آزاد محلی متخصص است. این سایت فریلنسرها را با افرادی در همان منطقه که برای مشاغل عجیب و غریب به کمک نیاز دارند، متصل می کند.
پروژه‌های فریلنسری در TaskRabbit وظایف و کارهای روزمره مانند مونتاژ مبلمان، کار در حیاط، نصب چراغ، کمک به جابه‌جایی وسایل و غیره را پوشش می‌دهند. TaskRabbit برای هر کسی که می‌خواهد گاه به گاه پروژه‌های آزاد را در منطقه خود انجام دهد، عالی است.

Outsourcely

سایت های فریلنسری تدوین

در ادامه لیست سایت های فریلنسری تدوین موجود در دنیا به صورت مختصر توضیح داده خواهد شد، در این بخش تلاش شده تا به مزایا، معایب و در کل معرفی این نوع سایت های خارجی معرفی گردد:

ProductionHub

یکی از سایت های فریلنسری تدوین با نام ProductionHub معروف است که در سال 1999 تأسیس شد. این سایت احتمالاً پیشروترین سایت برای تولید محتوا در اینترنت است. همه شبکه های تلویزیونی و استودیوهای بزرگ اعضای فعال خود را از طریق سایت ProductionHub پیدا کرده اند. هزینه ‌ی عضویت در سایت ProductionHub مبلغ 4.99 دلار در ماه است و تا 119 دلار در ماه افزایش می یابد. این سایت یک منبع عالی برای شرکت های تولیدی و تجهیزات برای یافتن مشاغل محلی تمام وقت، پاره وقت و کارآموزی در مناطق مختلف دنیا می باشد.

ProductionHub

Viedit

اگر به یک ویرایشگر ویدیو نیاز دارید، لازم نیست راه دوری بروید. اینجا یکی از سایت های فریلنسری تدوین پر مخاطب را معرفی می‌کنیم. با مراجعه به سایت Viedit، می‌توانید یک ویرایشگر ویدیوی مستقل با مهارت های مناسب مورد نیاز برای پروژه خود دریافت کنید. برای تولید ویدیوی مستقل، می‌توانید نمونه کارها ویرایشگری ویدیو مربوط به افراد را بررسی کنید و طبق تجربه قبلی آنها یکی را استخدام کنید.

Viedit

Videopixie

اگر به دنبال تولید ویدیو هستید، می توانید به راحتی فیلمبرداران، ویرایشگرهای ویدیو و انیماتورها را در سایت Videopixie بیابید. درواقع، سایت‌های فریلنسری تدوین در این راستا می‌توانند کمک کننده باشند. شما می توانید هزاران متخصص ویرایش ویدیو را با توجه به بودجه خود در سایت Videopixie پیدا کنید. مناسب ترین ویرایشگر ویدیوی آزاد را با توجه به نمونه کارها، هزینه تولید و استعداد آنها انتخاب کنید.

Videopixie

Mandy

Mandy جزء سایت‌های فریلنسری تدوین است. این سایت یک پایگاه داده آنلاین برای آگهی های شغلی و خدمات تولید ویدئو، منابع تلویزیونی و فیلم را برای ایالات متحده و خارج از آن فراهم می کند. می توانید یک ویرایشگر ویدیوی مستقل را در Mandy جستجو کنید. این سایت مخصوصاً به کارهای تولید تلویزیونی و فیلم اختصاص دارد و شما می توانید ویرایشگر ویدیوی مستقل بسیار ماهر را در Mandy پیدا کنید.

Mandy

Stage 32

سایت Stage 32 نه تنها مکان خوبی برای یافتن مشاغل ویرایش ویدیو است، بلکه مکانی عالی برای شبکه سازی است، زیرا بیش از نیم میلیون خلاق، مدیر تولید، تدوینگر و بسیاری از مترجمان آزاد دیگر را که در زمینه تبلیغات برنامه‌های تلوزیونی کار می کنند به هم متصل می کند.
شبکه سازی برای کسی که به دنبال یافتن شغل ویرایش ویدیوی آزاد است بسیار مهم است زیرا ایجاد یک رابطه کاری عالی با یک مشتری می تواند منجر به پروژه های متعدد شود که به معنای پرداخت های متعدد است.
از طرف دیگر، در دنیای سایت‌های فریلنسری تدوین همه یکدیگر را می شناسند، خبرها به سرعت پخش می شود و یک کار بد می تواند منجر به از دست دادن بیش از یک مشتری شود. بنابراین به‌عنوان یک ویرایشگر ویدیوی آزاد، باید 100٪ در هر پروژه، هر چند بزرگ یا کوچک، بهترین عملکرد را داشته باشید.

stage 32

سایت های فریلنسری گرافیک

به عنوان یک طراح گرافیک با جریان پروژه ها و ضرب الاجل ها، یافتن پروژه فریلنسری جدید به سرعت به انتهای لیست اولویت های شما برسد. ممکن است با میزان کاری که در حال حاضر دارید احساس راحتی کنید، اما اگاه باشید که نیاز است همیشه امادگی شرایط جدید و یافتن پروژه از راه های دیگر را داشته باشید.

در ابتدا لازم است به اطلاع شما برساند خبر بدی در این خصوص وجود دارد و این است که یافتن کار آزاد کمی تلاش شما را می طلبد. اما خبر خوب این است که ایمن کردن مشاغل آزاد بصورت آنلاین به عنوان یک طراح گرافیک بسیار آسان است.

بسیاری از طراحان به دلیل تعداد زیاد سایت های فریلنسری گرافیک موجود، در این فرآیند غرق شده‌اند. یک جستجوی سریع در گوگل صدها پلتفرم فریلنسینگ به دست می‌آید که می‌تواند ترسناک باشد.

بنابراین اگر شما یک فریلنسر هستید که به دنبال شغل بعدی خود می‌گردید، ما جستجوی خود را برای بهترین سایت های فریلنسری خارجی انجام داده‌ایم و این لیست از برترین سایت‌های فریلنسینگ را برای طراحان گرافیک گردآوری کرده‌ایم.

تعداد کمی از این وب‌سایت‌های فریلنسری عمدتاً برای طراحان مختلف هستند، در حالی که برخی دیگر فرصت‌های شغلی عمومی را فراهم می‌کنند. اگر در چندین پلتفرم ثبت نام کنید و یک سبد طراحی مستقل قوی از بهترین پروژه های خودایجاد کنید، می توانید بیشترین بهره را از این پلتفرم ها ببرید.

مشاغل طراحی در وب سایت AIGA

AIGA یکی از بهترین سایتهای فریلنسری گرافیک است. موسسه هنرهای گرافیک آمریکا یک انجمن حرفه ای برای طراحان است. اکثر طراحان حرفه ای که شهروند آمریکایی هستند در AIGA عضو هستند، زیرا عضویت در این سایت، فرصت ها و مزایای زیادی را برای آنان فراهم می کند.
مشاغل موجود در وب سایت AIGA برای هر کسی که به سایت مراجعه کند قابل دیدن است، اما اعضای انجمن در این زمینه از حمایت بهتری برخوردار می شوند. علاوه بر این، شرکت هایی که در اینجا به دنبال طراحان آزاد کار هستند انتظار دارند اعضای شاخص AIGA را استخدام کنند.
برای استفاده از این بستر شغلی عضو AIGA شوید وهمچنین باید شهروند ایالات متحده یا مقیم دائم این کشور باشید.

aiga

Working Not Working

اگر تا به حال مجله Working Not Working را بررسی کرده باشید، می دانید که آنها در مورد طراحی و توانمندسازی افراد برای رشد شغلی، عمل می‌کنند. این سایت مرتبط با مجله در تکمیل این هدف بسیار خوب عمل می کند.
صفحه اول سایت آنها حاصل فکر خلاقانه اعضای آن است. این مطلب نشان‌ می‌دهد که متخصصان خلاقی که در اینجا فعالیت می‌کنند، با تمام انرژی و مجموعه مهارت‌های چشمگیرشان در اینجا حضور دارند.
Working Not Working، همراه با ایجاد امکان برای دیده شدن طراحان، دارای یک تابلوی کار طراحان با تعداد زیادی کار عالی است.

Outsourcely

Freelancing Females

یک سایت شغلی نسبتاً جدید با هدف «زنانی که توانایی یکدیگر را برای دستیابی به استقلال از طریق کار خود، برای جهانی عادلانه تر و مرفه تر پرورش می دهند» به وجود آمده است.
اگر از ما بپرسید می گوییم این سایت یک هدف بسیارعالی در این زمینه دارد.
این سایت انواع مشاغل فریلنسری را برای طراحان فهرست می کند، اما می توانید فیلترهای مختلف را برای یافتن بهترین قرارداد ها و حتی مشاوره برای پروژه های فریلنسری اعمال کنید. Freelancing Females همچنین شامل یک جامعه فیس بوکی متشکل از 52K عضو است که با ابعاد قابل توجهی صدها شغل را در هر هفته پست میکند.
تمام استعدادهای موجود در شبکه بررسی می شوند، به این معنی که پروفایل ها بررسی و تأیید می شوند تا دقیق باشند. همچنین مکانی عالی برای یادگیری فریلنسینگ به عنوان یک طراح است. آنها ابزارها و منابعی را برای کمک به شما فراهم می کنند تا از شغل آزاد خود بیشترین بهره را ببرید.

freelancingfemales

Authentic Jobs

Authentic Jobs یک سایت پیشرو برای توسعه دهندگان نرم افزار، خلاقان و طراحان در این زمینه است. نکته مهم در مورد این سایت فریلنسری این است که می توانید به طور خاص به دنبال پروژه‌های کارآموزی، کار پاره وقت و تمام وقت باشید. از پروژه‌های بازاریابی دیجیتال و UI/UX گرفته تا پروژه‌های توسعه نرم افزار، همه آنها را در اینجا خواهید یافت.

Outsourcely

If You Could

If You Could یکی دیگر از سایت های فریلنسری گرافیکی برای جستجوی کار است که توسط خلاقان برای خلاقان ایجاد شده است. طراحان می توانند به راحتی ثبت نام کنند و مشاغل آزاد را در اینجا بیابند و دریافت ایمیل شخصی را برای پروژه های مربوطه تنظیم کنند.
در حالی که بیشتر مشاغل این سایت متعلق به کشور بریتانیا هستند، گاهی اوقات، مشاغلی از جاهای دیگر جهان نیز در دسترس قرار میگیرند. علاوه بر این، همه آگهی‌های شغلی توسط It’s Nice That (وابسته به If You Could) بررسی می‌شوند و به افزایش دسترسی آنها کمک می‌کند.
همه مشاغل مرتبط با طراحی در اینجا یافت می شود و حداقل دستمزد یا بالاترین آن و فرصت های عالی برای طراحان در تمام سطوح فراهم است.

ifyoucouldjobs

Coroflot Freelance Design Hotline

Coroflot توسط طراحان برای طراحان ایجاد شده است. به این شبکه ارتباطی بزرگ بپیوندید تا با خلاقان دیگر ارتباط برقرار کنید و بهترین مشاغل را در اینجا را پیدا کنید.
برای استفاده از این وب سایت به عنوان یک جوینده کار، به سادگی در Coroflot ثبت نام کنید و پروفایل خود را با بهترین نمونه کارهای خود ایجاد کنید. پروژه های مشتری وارد صف Coroflot می شوند و اعضای Pro سه روز دسترسی انحصاری برای درخواست پروژه دارند. اگر پروژه پنج پاسخ دریافت نکند، برای همه اعضای کورفلوت و جویندگان کار در دسترس خواهد بود.
بنابراین، در حالی که نیازی به عضویت حرفه ای در Coroflot ندارید، اطلاعات پایه را در مورد تمام مشاغل آزاد جدید به شما می دهد.
مشارکت منظم و یک نمایه با کیفیت بالا در اینجا بسیار پر رنگ است.

سایت های فریلنسری معماری

از کارمندی خود خسته شده اید و میخواهید خودتان برای خودتان کار کنید؟ یا پروژه آخر خود به عنوان مهندس معماری را تمام کرده اید و به دنبال شغل می گردید؟ اگر اینجا هستید، به خوبی از مزایای بی شماری به عنوان یک فریلنسر آگاه هستید. دروکاری اکنون بیش از هر زمان دیگری رایج شده است. با تمام مهارت هایی که ما به عنوان معمار داریم، زمان آن رسیده است که استقلال مالی خود را به دست آورید. ما بهترین سایت های فریلنسری معماری را انتخاب کرده‌ایم با این امید که به شما کمک کند تا پروژه‌های خودتان را ایجاد کنید. ما می‌توانیم رویکرد سیستماتیکی را که همه این سایت‌های مستقل برای معماران ارائه می‌دهند، با تحویل و پرداخت به موقع تضمین کنیم.

جنگ مناقصه آغاز شده است و زمان آن رسیده است که شما سوار شوید! در اینجا سایت های فریلنسری معماری وجود دارد!

Houzz

Houzz یک وب سایت آمریکایی محبوب بین سایت های فریلنسری معماری است که در مورد معماری، طراحی داخلی و دکوراسیون، طراحی منظره و بهبود فضای خانه است. این شرکت در سال 2009 توسط Adi Tatarko و Alon Cohen تاسیس شد. سایت Houzz هزینه واقعی انجام پروژه های طراحی را معرفی می کند. ابزاری تعاملی که به کاربران کمک می کند تا برای بازسازی خانه و هزینه های کل برنامه ریزی کنند.
این ابزار بر اساس داده های جمع آوری شده از جامعه Houzz است. این انجمن بیش از 40 میلیون صاحب خانه، علاقه مندان به طراحی خانه و متخصصان بهبود فضای خانه در سراسر جهان است. یک صفحه شخصی از کسب و کار خود شامل بیو، نمونه کارها و مخاطبین خود ایجاد کنید، پس از آن بر اساس موقعیت مکانی خود و نظرات مشتریان پروفایل شما نمایه می شوید.

houzz

GoPillar

چگونه کار می کند

GoPillar یک پلت فرم جمع سپاری است که برای خدمات طراحی معماری طراحی شده است.
یکی از سایت های فریلنسری معماری می باشد که برای مشتریان راه اندازی شده است تا پروژه هایشان را ارسال کنند و طراحان معماری موجود در وب سایت برای کسب آن رقابت کنند.
پس از ارسال طرح ها، پرداخت بر اساس کیفیت (با تصمیم مشتری)، با پاداش های پولی متفاوت برای نفر اول، دوم و سوم ارسال می شود.

ظرفیت کسب درآمد

جوایز رتبه اول به طور متوسط بین 500 تا 1000 دلار متغیر است و با پروژه های بزرگتر این رقم نیز عدد بزرگتری را شامل می شود.از این رو GoPillar را به یکی از بهترین وب سایت های مستقل برای معماران با مهارت بالا تبدیل می کند.

gopillar

ShapeWays

چگونه کار می کند

برای معمارانی که می خواهند رویکرد کمی متفاوت داشته باشند یا در تولید قطعات تخصص داشته باشند، ShapeWays یک بازار آنلاین نوآورانه است که متخصص در چاپ سه بعدی و فناوری های تولید جدید است تا انواع اقلام سفارشی برای مشاغل و مصرف کنندگان، از قطعات ماشین گرفته تا مدل ها را ایجاد کند.
برای کسانی که تمایل دارند، کسب و کارها و فریلنسرها قطعاتی را مطابق خواست مشتری طراحی می کنند و از طریق خدمات چاپ سه‌بعدی آن را عرضه می کنند.

ظرفیت کسب درآمد

ShapeWays یک راه عالی برای ایجاد درآمد غیرفعال است. در واقع، مبلغی که شما به دست می آورید چیزی است که باید با آزمایش تعیین کنید، اما بسیاری از کسانی که قطعات و مدل ها را طراحی می کنند گزارش می دهند که علاوه بر منبع درآمد اصلی خود، بین 400 تا 1500 دلار در ماه درآمد دارند.

shapeways

GraphicRiver

چگونه کار می کند

GraphicRiver یک بازار دیجیتال است که در طراحی تصاویر استوک، آرم ها و طرح ها تخصص دارد.
برای علاقه‌مندان و متخصصان نوپا امکان فعالیت وجود دارد و به‌عنوان یک معمارراهی عالی برای معرفی خود و طرح‌هایی می باشد که می‌توانند تولید کنند.
در حالی که قیمت‌های پایین ممکن است کسب درآمد به اندازه برخی از گزینه‌های دیگر را برای شما دشوار کند، وب‌سایت ارزش خود را در تبلیغاتی که برای شما به ارمغان می‌آورد ثابت می‌کند.
فعالیت در این سایت، یک روش عالی برای کارهای فریلنسری شما است تا مهارت شما را برای مشتریان تبلیغ کند.

ظرفیت کسب درآمد

قیمت بستگی به خود شما دارد، بنابراین ایده خوبی است که آزمایش کنید و ببینید که مردم چقدر مایل به پرداخت برای مهارت شما هستند.
با در نظر گرفتن این موضوع، طرح های معماری سه بعدی می تواند بین 5 تا 50 دلار در هر فروش باشد، که اگر طرح شما علاقه قابل توجهی به خود جلب کند، می تواند این رقم افزایش یابد.

graphicriver

DeviantArt

چگونه کار می کند

اگر تا به حال به دنبال تصاویر برای استفاده در یک مقاله یا ارائه سمینار، یا حتی در جستجوی یک تصویر زمینه جدید نفس گیر برای رایانه خود بوده اید، احتمالاً با DeviantArt مواجه شده اید.
DeviantArt که در سال 2000 تأسیس شد و اکنون یکی از زیرمجموعه‌های Wix.com است، به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین بازارهای آنلاین جامعه برای هنرمندان و تصویرگران تبدیل شده است که می‌توانند اثر هنری خود را برای تبلیغ و به فروش برسانند.
در حالی که DeviantArt یکی از پر ترافیک ترین بازارهای آنلاین در این لیست است، تمرکز بر هنر، عکاسی و تصاویر ممکن است فروش طرح های شما را به طور مستقیم به مشتری کمی چالش برانگیز کند.
برای معرفی موفقیت آمیز خود در DeviantArt به عنوان یک معمار، ممکن است بخواهید برخی از بهترین طرح های خود را به ترکیبی از عکس ها و تصاویر یا نمونه کارها تبدیل کنید.

ظرفیت کسب درآمد

DeviantArt برای یک طراح آزاد به عنوان رسانه ای برای تبلیغ مهارت طراح به جای کسب درآمد مستقیم مناسب تر است.

deviantart

سایت های فریلنسری برنامه نویسی

این محتوا در حال آماده سازی می باشد ...

سایت های فریلنسری تایپ

این محتوا در حال آماده سازی می باشد ...

سایت های فریلنسری فتوشاپ

این محتوا در حال آماده سازی می باشد ...

نکاتی برای تبدیل شدن به یک فریلنسر برتر تدوین

  • سریع کار کنید و سریع تحویل دهید: مشتریان همیشه عجله دارند، بنابراین اگر می‌خواهید شغل‌های ویرایشی مستقل داشته باشید، احساس فوریت بسیار مهم است. کارها را سریع انجام دهید تا به عنوان یک ویرایشگر ویدیوی مستقل پیش بروید.
  • در یک سرویس اشتراک فایل عضو شوید: یک سرویس اشتراک فایل را انتخاب کنید که عملکردهای آن با نیازهای شما مطابقت داشته باشد، با قیمتی که می توانید بپردازید. همچنین مطمئن شوید که سرویسی را انتخاب می‌کنید که هنگام آپلود کارتان همانند مشتریانتان با چالش خاصی مواجه نمی‌شوید.
  • سعی کنید از کارتان لذت ببرید: تحویل یک پروژه با زمان محدود می تواند برای یک ویرایشگر ویدئو استرس زا باشد، اما همه اینها بخشی از یک کار است. به یاد داشته باشید که وقتی کاری را که دوست دارید انجام می دهید، آن کار جزء وظایف روزانه شما نیست. بنابراین هر از چند گاهی به خود یادآوری کنید که چه چیزی باعث شده است که ویرایشگری ویدیو را دوست داشته باشید و چه چیزی شما را متقاعد کرده است که این کار را به حرفه خود تبدیل کنید.
  • با سایر ویرایشگرهای ویدیویی ارتباط برقرار کنید: رقابت ممکن است برای صنعت ویرایش ویدیو سخت باشد، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید با سایر ویرایشگرهای ویدیو ارتباط برقرار کنید و گروه پشتیبانی خود را داشته باشید که در آن می توانید نکات و ترفندها در مورد کار یک مشتری را به اشتراک بگذارید. کار آزاد می تواند به شغلی تنها تبدیل شود که در آن احساس می کنید از دنیا جدا شده اید، بنابراین مطمئن شوید که می توانید هر چند وقت یکبار برای ملاقات با دوستان و خانواده بیرون بروید.

لیست سایت های فریلنسری دنیا

در ادامه لیست سایت های فریلنسری خارجی موجود در دنیا به صورت فایل پی دی اف قرار داده شده است، این لیست به صورت ماهانه بروزرسانی می گردد.

سایت های فریلنسری خارجی محدود به مواردی که معرفی شد نیستند و سایتهای خارجی زیادی در حال فعالیت در این زمینه هستند که، از میان آن‌ها می توان به SimplyHired ،Behance ،Hub Staff، Boxer و .... اشاره نمود.

در ادامه کلیپی که توسط Brandy Morgan ضبط شده به نمایش گذاشته می شود، در این ویدئو برندی به معرفی 10 سایت فریلنسری پرداخته است، مشاهده این ویدئو به شدت توصیه می شود.

آیا امکان استفاده از سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان وجود دارد؟

عضویت و کار کردن در این سایتها، برای ایرانیان ممکن است اما به علت تحریم‌هایی که علیه کشور ما وجود دارد، این کار مشکل است و دردسرهای زیادی دارد. برای مثال، شما نمی‌توانید با آی پی ایران در این سایتها عضو شوید و باید از آی پی دیگر کشورها کمک بگیرید، البته استفاده از هویت ایرانی مشکلی ندارد و تنها لازم است محل سکونت خود را، کشوری غیر از ایران اعلام کنید.

پس از عضویت در این سایتها و دریافت پروژه، شما با اصلی ترین مشکل یعنی طریقه دریافت دستمزد خود مواجه می‌شوید. از آنجایی که بانک‌های ایرانی تحریم هستند، شما نمی‌توانید از شماره حساب خود برای دریافت دستمزد خود استفاده کنید بلکه باید از یک حساب تأییدشده یا اصطلاحاً «وریفای‌شده» در پی پال، مستر کارت یا ویزاکارت استفاده کنید، تا سایت فریلنسری بتواند درآمد شما را به آن حساب واریز کند. سپس می‌توانید از طریق صرافی‌های آنلاین مبلغ دلاری موجود در آن حساب را به ریال تبدیل کرده و به حساب بانکی ایرانی خودتان منتقل کنید. این کار غیر ممکن نیست اما دردسرها و چالشهای زیادی دارد بنابراین توصیه می‌کنم پیش از عضویت در این سایتها، تحقیقات کافی انجام دهید و پس از اطمینان از اینکه راه مناسبی پیدا کرده‌اید، کار خود را آغاز کنید.

سوالات متداول

فریلنسر کیست؟

فریلنسر درواقع شخصی است که بر اساس مهارت‌های خود به صورت فردی پروژه دریافت و کسب درآمد می‌کند. برای کسب اطلاعات کامل به مقاله "صفر تا 100 فریلنسری" که در لینک زیر قرار دارد مراجعه کنید:

https://hamiworks.com/blog/freelancer

کلمات کلیدی:

  • سایت فریلنسر خارجی
  • سایت های freelancer
  • سایت های فریلنسری معماری خارجی
  • بهترین سایت های فریلنسری
  • سایت فریلنسر
  • سایت های فریلنسر
  • بهترین سایت فریلنسری
  • بهترین سایت های فریلنسر
  • معرفی سایت های فریلنسری
  • فریلنسر بین المللی
  • کسب درآمد دلاری
  • سایت های فریلنسری خارجی
  • سایت فریلنسری خارجی
  • بهترین سایت های فریلنسری خارجی
  • بهترین سایت های فریلنسری خارجی برای ایرانیان
  • سایت های فریلنسری تدوین
  • سایت های فریلنسری معماری
  • سایت های فریلنسری گرافیک
  • سایت های فریلنسری تایپ
  • سایت های فریلنسری برنامه نویسی
فائزه حق شناس
فائزه حق شناس
من یک مهندس مکانیک هستم. از وقتی یادم میاد عاشق نوشتن بودم و در حال حاضر با تمام وجود مشغول تولید محتوا هستم.
img
ابوالفضل
ممنون بابت مقاله مفید و کاربردی
0

دیدگاه خود را بیان کنید

1000 کاراکتر باقیمانده است