نماد اعتماد الکترونیکی

نماد اعتماد الکترونیکی

logo-samandehi

به حامی ورکس اعتماد کنید!

بعنوان یک کاربر کارفرما که حامی ورکس را برای برون سپاری پروژه ی خود انتخاب کردید و یا فریلنسری که این محیط مبتنی بر فضای مجازی را برای فعالیت برگزیده اید، علی رغم عملکرد به روز و حرفه ای حامی ورکس، ممکن است تردید هایی در جهت اصالت این مجموعه داشته باشید. ما نگرانی شما را درک می کنیم و تردیدهایتان را ارج می نهیم و باید بگوییم که جای نگرانی نیست،‌ چرا که حامی ورکس با دریافت نشان اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی موسوم به ای-نماد از مرکز توسعه ی تجارت الکترونیک خیال شما را از هر بابت آسوده می کند.

با ما در ادامه این نوشته همراه باشید تا چیستی ای نماد را بررسی کرده و به این موضوع بپردازیم که چرا با وجود نماد اعتماد الکترونیکی در یک وبسایت باید خیال شما از اصالت و درستی آن مجموعه راحت باشد.در ضمن در ادامه نکته ای جهت تشخیص نمادهای واقعی و نمادهای جعلی در اختیارتان قرار می دهیم.

نماد اعتماد الکترونیکی چیست؟

به طور خلاصه نماد اعتماد الکترونیکی به لوگویی گفته می شود که منحصرا از سوی مرکز توسعه ی تجارت الکترونیک به کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی اعطا می شود. اعطای این لوگو به یک مجموعه به معنای اصالت آن مجموعه و تایید صلاحیت آن است و از طرفی باعث سازماندهی فروشگاه های اینترنتی می شود.وجود چنین نمادی در وبسایت های تجارت محور اعتماد کاربران را جلب کرده و راه را بر سواستفاده های احتمالی می بندد.

ای نماد چه مزایایی برای یک مجموعه دارد؟

وجود ای نماد در یک سایت همانطور که گفتیم، نشان از اعتبار و اصالت آن مجموعه دارد و چنین مجموعه ی معتبر و اصیلی احتمالا مشتریان و کاربران زیادی به سمت خود جلب می کند، چرا که در کسب و کارهای مبتنی بر وب یک اصل مهم موفقیت،‌ اعتماد کاربران است و این مهم با کسب نماد اعتماد الکترونیکی تا حد زیادی به دست می آید.

از طرف دیگر می دانید که واریز وجه، برداشت وجه و به طور کلی تراکنش های مالی، جز جدانشدنی کسب و کارهای اینترنتی و فروشگاه هاست. با دریافت نشان اعتماد الکترونیکی یا ای نماد می توانید برای دریافت درگاه های بانکی برای سایتتان نیز اقدام کنید. در واقع نماد اعتماد الکترونیکی به سایت شما وجه ی قانونی می بخشد و این کاملا به نفع شماست.

چگونه نماد های جعلی را از نماد های اصلی تشخیص دهیم؟

لوگوی ای نماد را در صورت وجود، به طور معمول می توانید در قسمت پایین وبسایت های فروشگاهی پیدا کنید. لازم به ذکر است نماد اعتماد الکترونیکی به دو صورت موقت و دائم به کسب و کارها اعطا می شود؛‌ نوع موقت آن به فروشگاه هایی با حداقل معیارها اعطا می شود و نوع دائم آن با ستاره های نماد که تعداد این ستاره ها اعتبار یک مجموعه را نشان میدهد،‌ به کسب و کارهای با کیفیت تر اعطا می شود.

برای اطمینان از واقعی بودن این نماد کافیست بر روی لوگوی آن در قسمت پایین وبسایت کلیک کنید، اگر نماد اصلی باشد بایستی یک صفحه ی جدید از مرورگر  که نشانگر مجوز مربوطه است،‌ به صورت خودکار باز شود.آدرس اینترنتی معرفی شده در این صفحه باید با آدرس سایت اصلی یکسان باشد.

enamd

چرا به حامی ورکس اعتماد کنیم؟

علاوه بر راه هایی که در قسمت قبل برای سنجش اعتبار ای نماد مندرج در سایت ها ذکر شد، تمامی کسب و کارهایی که موفق به دریافت نشان اعتماد الکترونیکی شده باشند از طریق سایت این مجموعه به نشانی e-namad.ir قابل استعلام هستند و با وارد کردن آدرس یک سایت می توانید از صحت نماد اعتماد آن مجموعه مطمئن شوید.

enamad

کلمات کلیدی:

  • نماد اعتماد الکترونیک
  • حامی ورکس
  • enamad
بهناز نوجوان
بهناز نوجوان
من یک مهندس کامپیوتر هستم و علاقمند به همه ی حوزه های مربوط به کامپیوتر و تکنولوژی:) در حال حاضر با تمام وجود مشغول طراحی سایت، طراحی گرافیک و تولید محتوا هستم.

پروژه ای برای انجام داری؟

تخصص انجام پروژه داری؟

دیدگاه خود را بیان کنید

1000 کاراکتر باقیمانده است