مزایای استفاده از سایت حامی ورکس چیست؟

مزایای استفاده از سایت حامی ورکس چیست؟

امروزه کار کردن به صورت یک فریلنسر برای بیشتر افراد شاغل یا جویای شغل یک فرصت عالی به حساب می آید. در وبلاگ حامی ورکس، هر چیزی که در مورد فریلنسری نیاز باشد را برایتان به زبان ساده بیان کرده ایم. اما اگر شما یک فریلنسر هستید، چه باید بکنید؟ آیا باید منتظر باشید تا یک کارفرما از طریق شبکه های مجازی یا راه های ارتباطی با شما تماس گرفته و برای انجام پروژه به توافق برسید؟ یا اینکه یک سایت یا وبلاگ راه اندازی میکنید و رزومه خود را درون آن قرار میدهید و به انتظار می نشینید؟ موارد زیادی وجود دارد که شما میتوانید به وسیله آنها پروژه های مختلفی از کارفرمایان دریافت کنید، اما هر کدام از آنها یک سری مزایا و معایبی نیز دارند.

در این مطلب میخواهیم محیطی مجازی، اما با امکاناتی بهتر از محیط های فیزیکی و سایر محیط های مجازی به شما معرفی کنیم که به راحتی میتوانید فعالیت فریلنسری و دورکاری خود را شروع کنید.

سایت حامی ورکس، در سال 2018 فعالیت خود را شروع کرد و یکی از بهترین سایتهای فریلنسری و دورکاری می باشد. این سایت با طراحی و کد نویسی منحصر به فرد و اختصاصی، داشتن امکانات و قابلیتهای متعدد محیطی مناسب برای کارفرمایان و فریلنسرها می باشد. اما به راستی، سایت حامی ورکس چه مزایایی دارد؟

What are the benefits of using the hamiworks site

 

مزایای استفاده از سایت حامی ورکس

به جرأت می توان سایت حامی ورکس را به عنوان یکی از بهترین سایت‌های فریلنسری ایران معرفی کرد. این سایت ویژگی های مفید زیادی دارد که می‌توانند به فریلنسرها برای داشتن یک تجربه کاری مطمئن و مفید کمک کند. برخی از این ویژگی‌ها عبارتند از؛

1- اطلاع رسانی پروژه‌ها به صورت پیامکی

سایت حامی ورکس بسیار هوشمند بوده و پروژه‌هایی که با مهارت‌های شما مرتبط باشد را برای شما پیامک می‌کند. این اقدام مفید سبب می‌شود تا شما هیچ پروژه‌ای را از دست ندهید و بتوانید از میان پروژه‌های مرتبط با توانمندی‌های خود، بهترین آنها را انتخاب کنید.

2- سیستم چت پرقدرت

شما در صورتی می‌توانید در رابطه با پذیرش یا عدم پذیرش یک پروژه تصمیم بگیرید که، اطلاعات کافی در مورد آن داشته باشید و بتوانید بر سر شرایط انجام آن با کارفرما مذاکره کنید. از این رو سایت حامی ورکس به دلیل داشتن یک سیستم آنلاین چت پرقدرت می‌تواند انتخاب مناسب و مفیدی برای شما باشد.

3- کمیسیون صفر درصد

بسیاری از سایت‌های فریلنسری بخشی از درآمد شما را به عنوان کمیسیون برمی‌دارند و شما تمام هزینه‌ی پروژه را دریافت نمی‌کنید. که این مسئله می‌تواند برای شما مشکل ساز باشد. اما سایت حامی ورکس تمام هزینه پروژه را به شما پرداخت می‌کند و باعث می‌شود با امید بیشتری به کار خود ادامه دهید.

4- کد نویسی و طراحی استاندارد و به روز

شاید در ظاهر برای یک کارفرما یا فریلنسر و دورکار، مهم نباشد که کد نویسی و طراحی فنی یک سایت به چه صورت بوده است، اما اگر کمی دقیق تر به این موضوع نگاه کنیم، موردی بسیار مهم می باشد. بگذارید کمی تخصصی تر به این مورد نگاه کنیم. هنگامی که یک سایت اینترنتی بر اساس اصول و قوانین برنامه نویسی راه اندازی میشود، علاوه بر اینکه توسط موتورهای جستجو امتیاز مثبت دریافت کرده، تمام پروژه های ثبت شده در آن، درون موتورهای جستجو نمایش داده میشوند. به عنوان مثال اگر یک کارفرما قصد ثبت پروژه ای در زمینه نرم افزار متلب نیاز داشته باشد، با جستجوی پروژه خود میتواند پروژه های مشابه را مشاهده کند، حال اگر این پروژه قبلا توسط یک فریلنسر در حامی ورکس با موفقیت انجام شده است و کارفرما به آن صفحه ارجاع داده شود، چه مقدار در زمان و هزینه کارفرما و فریلنسر صرفه جویی میشود؟ اگر سایت اصول و استانداردهای لازم وب را نداشته باشد، هیچ موقع صفحه آن پروژه برای کارفرما نمایش داده نمی شود!

5- تیم پشتیبانی قوی و آنلاین

سایت حامی ورکس با داشتن تیم پشتیبانی بسیار قوی، آنلاین و استفاده از یک سیستم ساده و بروز چت، در کوتاه ترین زمان ممکن، مسائل مربوط به پروژه ها، سوالات فریلنسرها و کارفرمایان، تراکنش های مالی و ... را انجام میدهد.

6-مجوزها و نماد های لازم

امروزه هر کسب و کار آنلاینی نیاز به یک سری مجوز و تاییده های قانونی برای شروع فعالیت دارد. یکی از مهم ترین این مجوزها، نمـاد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی است. اخذ این مجوز کار ساده ای نبوده و باید از یک سری مراحل و فیلترهای سخت عبور کنید تا بتوانید این مجوز را دریافت کنید، از طرفی، لغو این مجوز توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به راحتی انجام میشود، این مورد یک علت بازدارنده برای مدیران سایتها بوده و امکان کلاه برداری و کم کاری را به صفر میرساند. نماد دیگری که هر سایت معتبری باید دارای آن باشد، نماد مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است. خوشبختانه سایت حامی ورکس این دو نماد را داشته و دارای اعتبار کافی می باشند. جهت مشاهده این نمادها اینجا کلیک کنید.

7- تضمین امنیت مالی

امنیت مالی توسط دو مورد تضمین میشود. مورد اول نمادها و مجوزهای ثبت شده تیم حامی ورکس که بالاتر دربراه آن صحبت شد. مورد دوم سیستم گروگذاشتن پول سبب میشود تا فریلنسر بدون هیچ دغدغه و استرسی پروژه خود را شروع کند. در واقع با این ساختار فریلنسر احساس میکند دسمتزد انجام پروژه در جیب خودش قرار دارد. از طرف دیگر، این ساختار سبب میشود تا کارفرما نیز بتواند بدون هیچ گونه مشکلی پروژه محوله به فریلنسر را به ازای دستمزد پرداخت شده، دریافت کند. همچنین میتواند بر اساس میزان قسمت انجام شده از کار، مقداری از مبلغ پروژه را آزاد کرده و فریلنسر آن را برداشت کند. در صورتی که بین فریلنسر و کارفرما اختلافی به وجود آید، تیم پشتیبانی به راحتی و در کمترین زمان ممکن مشکل را برطرف میکند.

8- رقابتی شدن قیمتها

سیستم و ساختار حامی ورکس به نحوی است که فریلنسر و کارفرما میتواند به راحتی قیمت و پیشنهاد های قیمتی داده شده را ببینند، در این صورت یک جو رقابتی به وجود می آید، با رقابتی شدن قیمت ها، معمولا سطح قیمت پایین می آید و این موضوع به نفع کارفرما تمام میشود. حال اگر فریلنسر هستید با خود فکر میکنید که این مورد برای فریلنسر خوب نیست. اما باید توجه داشته باشید که انجام این پروژه در محیط فیزیکی هزینه های بسیار زیادی را برای فریلنسر به دنبال خواهد داشت. به عنوان مثال اگر شما به عنوان یک محقق برای انجام پروژه مدیریت شهری به یک شرکت یا دفتر کاری مراجعه کنید و در آنجا این پروژه را انجام دهید یک سری هزینه اعم از رفت و آمد، مالیات و عوارض، اتلاف وقت و ... خواهید داشت، اگر همین مبالغ را از قیمت پروژه ثبت شده در سایت حامی ورکس کم کنیم، همان قیمتی بدست می آید که فریلنسرها به عنوان قیمت رقابتی آن را پیشنهاد میدهند و در واقع با این دیدگاه، افت قیمتی برای پروژه انجام نشده است، بلکه پروژه قیمت واقعی خود را میگیرد.

9- مطالب آموزشی و راهنمایی های لازم

مزیت حامی ورکس نسبت به سایر سیستم ها بدین صورت است که تیم آموزشی فعالی در کنار تیم تولید محتوا فعالیت میکند. نتیجه این فعالیت یک مرکز آموزشی قوی و یک وبلاگ برای فریلنسرها و کارفرمایان است. به عنوان مثال شما در صفحه نحوه کار کردن به راحتی میتوانید با ساز و کار حامی ورکس به شکل جذابی آشنا شوید.

10- کارشناسان و تیم حرفه ای فریلنسرها

حامی ورکس با داشتن مزایای زیادی که دارد سبب شده تا تعداد زیادی از متخصصین در این مکان جمع شوند، این متخصصین با بهره گیری از دانش و تجربه خود در زمینه انجام پروژه های مختلف، آمادگی انجام پروژه کارفرمایان را دارند. فریلنسرها درون سایت حامی ورکس هموراه تحت نظر بوده تا در کار و ارتباط خود با کارفرما اشتباه و خطایی انجام ندهند، به همین جهت افراد فریلنسر و دورکار فاقد دانش کافی و ... درون حامی ورکس جایگاهی ندارند.

11- سایر مزیت های حامی ورکس

  • سیستم ایمیل و پیامک قوی و پر سرعت
  • ارتباط از طریق شبکه های مجازی
  • استفاده از پروتکل امن https و ssl
  • استفاده از درگاه پرداخت ایمن و معتبر
  • سرورهای ایمن و پر سرعت
  • طراحی شده توسط تیم حرفه ای
  • داشتن ربات تلگرام جهت اطلاع رسانی
  • و ....

اینها مواردی هستند که سبب میشود فریلنسرها و کارفرمایان از سایت حامی ورکس استفاده کنند. البته ناگفته نماند که موارد ذکر شده تنها متن هستند؛ شما برای لذت بردن واقعی از امکانات و قابلیت های حامی ورکس باید آن را امتحان کنید. پس همین لحظه کار خود را بعنوان فریلنسر یا کارفرما در حامی ورکس شروع کن.

پروژه ای برای انجام داری؟

تخصص انجام پروژه داری؟

دیدگاه خود را بیان کنید

1000 کاراکتر باقیمانده است