اطاعات پروژه

طراحی پرسش نامه

توسط : Farhadiri
وضعیت : منقضی شده
زمان : زمان باقی مانده
بودجه پروژه : 300,000 تومان - 750,000 تومان
توضیحات پروژه

درود بشما

بنده کارگاه تولیدی دارم که تا اخر سال خط تولید سینی یکبارمصرف دندانپزشکی استارت خواهد خورد در عین حال ، ده سال هست که فروشگاه تجهیزات و کالای دندانپزشکی دارم و کلا حرفه بنده این رشته تخصصی هست.

در ایران بصورت رسمی و ثبت شده تعداد محدودی برند هست که در حوزه سینی و دیگر اقلام یکبارمصرف دندانپزشکی فعالیت دارند، و باتوجه به اینکه سینی دندانپزشکی چندسالی هست که بصورت یکبارمصرف در بازار عرضه می شود و همچنین یکسالی هم میشه که به رنگ های متنوع هم تولید و توزیع می شود . 

یکی از مواردی که در راستای تولید و فروش سینی ، جز برنامه هام هست ، خدمتتان عرض می کنم ، نیاز به همکاری دارم ، بنده منابع لازم برای اطلاع رسانی به دندانپزشکان که مشتریان سطح دوم من حساب می شوند را دارم ساده تر بگم گروهی تلگرامی دارم که حدود ۸هزار دکتر عضو و دو هزارتاشون فعال هستن. 

لذا جهت تولید کالا با کیفیت و مورد رضایت مشتریان ، قصد طراحی نظر سنجی و همینطور جذب و استقبال از ایده های دندانپزشکان در جهت تغییر در چیدمان و طراحی سینی را از طریق پرسش نامه ای که از سامانه پرس لاین یا همون پرسشنامه ساز به تمام اعضا گروه ارسال کنم.
ت



ببین کلا ده سال اگر سینی تو بازار هست ، ۹ سالش ک سفید بوده و الان رنگ بندی داره و مورد دوم اینکه و طرح و قالب سینی تابکنون هیچ تغییری نداشته حتی ۵ ، ۶ تا برندی که تولید و توزیع می کنند قالب و طرح همشون یکی هست ، عکس سینی به پیوست هست .




لذا اگر دوستان میتونن طرح و قالب جدید در راستای رفع نیاز دکتر ، یعنی برا دکتر جدید و لذت بخش باشه ، بنده استقبال و اماده همکاری هستم.




اما چون این مورد تخصصی هست و استفاده کننده ان قطعا میتونن نظراتی داشته باشن ، در عین حال چه فریلنس ها طرح داشته باشن یانه ، نیاز به طراحی پرسش نامه از سایت پرس لاین در مورد محصولی که قراره تولید و توزیع کنم ، ایجاد و تک تک دکترها ارسال و نظرسنجی کنم.

لذا این پرسش نامه ، سوال می خاد اطلاعات می خاد ، که درخواست من هست

فایلهای ضمیمه:
سینی.jpg
ضمانت تخصص:
5% درصد از کل مبلغ پروژه
پیشنهاد‌ها
تعداد پیشنهادها :
2
میانگین پیشنهاد :
675,000 تومان
img
s0j0s0b0freelancer

درود تیم حرفه ای "S.J.S.B" برای پروژه شما آماده ی خدمت رسانی فوق حرفه ای می باشد. امکان تحویل پروژه زودتر از زمان تعیین شده هم وجود دارد ولی به مبلغ دریافتی افزوده خواهد شد. مجموعه ی "S.J.S.B FREELANCER "برای شما آرزوی موفقیت می کند.

0 0 نظرات
1,000,000 تومان
5 روز
img
Ali138899

مایلم با شما همکاری کنم

0 0 نظرات
350,000 تومان
2 روز
خلاصه گفتگو
0 پیام(s)
باید روی این کار پیشنهاد دهید یا صاحب کار باشید تا بتوانید پیام بفرستید.