اطاعات پروژه

طرای سایت ثبت آگهی

توسط : mohsen2022
وضعیت : منقضی شده
زمان : زمان باقی مانده
بودجه پروژه : 2,500,000 تومان - 5,000,000 تومان
توضیحات پروژه

یک سایت برای ثبت آگهی یک محصول با مشخصات متفاوت(لطفا به قیمت ارائه شده توجه نکنید و خودتون قیمت و زمان انجام بدید، ممنون)

امکانات سایت:

سرچ پیشرفته بر اساس مشخصات محصول

دارا بودن گوگل مپ جهت مکان یابی و سرچ بر اساس مکان. همچنین این قابلیت داشته باشه که روی نقشه موقعیت محصولات مشابه با چندتا از ویژگی های بارز محصول نمایش داده بشه

وقتی خریدار صفحه محصول مورد نظرشو باز کرده، پایین صفحه محصول با ویژگی های مد نظر خریدار نمایش داده بشه

امکان گذاشتن عکس به تعداد تقریبا 15 تا وجود داشته باشه

بالای صفحه اول و چندجای دیگه صفحه اول محل قرار دادن تبلیغات باشه

وقتی کاربر صفحه مد نظرشو باز کرده، تبلیغات صفحه اول همچنان در بالای صفحه باز شده نمایش داده بشه

امکان چت وچود داشته باشه

راه های ارتبطای با فروشنده از طریق شماره تلفن، ایدی تلگرام و واتس آپ باشه

قسمت توضیحات داشته باشه که اگه فروشنده ویژگی مد نظرش باشه که توی سایت در نظر نگرفته شده باشه، اونجا توضیح بده

سایت به دو زبان فارسی و انگلیسی باشه

ضمانت تخصص:
25% درصد از کل مبلغ پروژه
پیشنهاد‌ها
تعداد پیشنهادها :
4
میانگین پیشنهاد :
9,975,002 تومان
img
hassanattar

طراحی منحصر بفرد سایت شما با ساختاری کاملا اتوماتیک و کارکردی بسیار سریع و اسان با امنیت بالا بدون هیچگونه باگ همراه با سازگاری کامل زبان فارسی-ویرایش صفحه با پلاگین درخواستی-نصب افزونه های درخواستی-انجام خدمات سئو- تست جهت جلوگیری از نفوذ و هک -نصب پلاگین های پرمیوم-سرعت عمل بالا و دقت در کار-ارائه گزارش کار-دردسترس بودن دائمی با پشتیبانی-رعایت اصول سئو و انجام خدمات طبق نیاز شما-1ماه پشتیبانی فنی و اموزش رایگان انجام صفر تا صد سایت از نظر طراحی، محتوا ،سئو و موارد ذکر شده

0 0 نظرات
7 تومان
7 روز
img
marzieazizan

با سلام و احترام، ضمن خسته نباشید به شما سایت ثبت آگهی برای شما با تمام ویژگی هایی که خواستید به صورت اختصاصی طراحی می شود فقط برای مورد گوگل مپ نیاز به API گوگل هست طراحی سایت ثبت آگهی با وردپرس و طراحی اختصاصی منحصرا برای سبک کاری شما. پشتیبانی کامل سایت در زمان قرار داد. سایت از نظر بدون ارور بودن تضمین میگردد. طراحی اختصاصی کاربرپسند و ریسپانسیو طراحی UI/UX اصولی برای افزایش ماندگاری افراد در سایت شما سایت از نظر سئو پذیری تضمین میگردد لطفا نمونه کارهای ما را بررسی بفرمایید تا سطح حرفه ای بودن کار را ببینید. ضمنا امکان پرداخت اقساطی نیز هست شاد باشید.

0 0 نظرات
10,000,000 تومان
20 روز
img
mohammadseo

عرض سلام ادب و احترام خدمت شما خیلی خوشحالم که با شما اشنا شدم. دوست عزیز سایت شما مطابق با توضیحات شما طراحی میشه و اینکه یکی از تخصص های بنده علاوه بر طراحی سایت سئو هست که می تونید بررسی کنید.لطف کنید سایت خودتون را اعلام کنید.تا مورد بررسی قرار دهیم. برای قیمت این پروژه اصلا قابل شما را نداره در صورت همکاری قیمت همکاری در اختیار شما دوست عزیز قرار میگیره . برای بررسی و مشاوره بیشتر باز هم در اختیار شما هستم.

0 0 نظرات
4,900,000 تومان
10 روز
img
karin-group

سلام و وقت بخیر. برای انجام پروژه ی دقیق و کامل شما با تمام امکانات درخواستی تون در خدمتیم. تضمین میدیم که هیچ اروری نداشته باشه و همچنین تا 6 ماه پشتیبانی رایگان داریم.

0 0 نظرات
25,000,000 تومان
30 روز
خلاصه گفتگو
0 پیام(s)
باید روی این کار پیشنهاد دهید یا صاحب کار باشید تا بتوانید پیام بفرستید.