سیستم پرداخت امن حامی ورکس

سیستم پرداخت امن حامی ورکس

پرداخت امن

خیلی وقت ها پیش میاد که نیاز به برونسپاری یک پروژه پیدا می کنیم، مثلا کسب و کار جدیدی راه اندازی میکنیم و نیاز به طراحی لوگو، طراحی سایت، طراحی کارت ویزیت و یا حتی طراحی پوستر و بنر برای تبلیغات داریم، همین کسب و کار شاید نیاز به توسعه داشته باشه و یه اپلیکیشن اندروید نیاز ضروری اون باشه و حتی گاهی میخواهیم سایت از نظر موتور جستجوگر بهینه کنیم و کلی محتوای جدید برای خود سایت و یا شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام تولید کنیم، که قطعا همه این کارها نیاز به تخصص های مختلف داره و نمیتونیم برای هر تخصص یک نفر استخدام کنیم، پس تلاش میکنیم تا این فعالیت ها را در قالب پروژه های کوچیک کوچیک تعریف کنیم و به سایت های یا افراد مختلف به صورت دورکاری بسپاریم.

سیستم پرداخت امن راه حل ما برای اطمینان از کیفیت و رضایت کارفرما

پرداخت امن

سیستم پرداخت امن چیست؟

خیلی وقت ها شده ما یک ملک، خودرو و ... برای اجاره و یا خرید پیدا می کنیم. همه موارد فنی رو به درستی بررسی می کنیم اما یه ترسی همیشه تو دلمون هست، میترسیم پول بدیم اما به خواستمون نرسیم، میترسیم ملک را به نام مشتری بزنیم اما همه پول بهمون نده یا دبه بکنه و هزار تا مشکل دیگه، برای همین همیشه تلاش میکنیم برای این کارها یک شاهد و ناظر که ترجیحاً متخصص تو این کار هم باشه به عنوان واسطه بی طرف بین ما باشه. یک کسی باشه که اگه به مشکل خوردیم خیلی سریع قضیه رو بررسی و حل و فصل بکنه.

دقیقاً همین قضیه تو برونسپاری پروژه ها هم اتفاق میوفته، خیلی از افرادی که پروژه به صورت مجازی به افراد مختلف دادن معمولا از موارد زیر خیلی گلگی میکنند:

  • تا مجری از ما بیعانه گرفت دیگه جوابمون نداد
  • کل پول برای مجری واریز کردم اما پروژه ای که تحویلم داده اونی نیست که میخواستم، در صورتی که کامل براش توضیح داده بودم.
  • میترسم پولمو بدم اما کار با کیفیتی که ازشون خواستم تحویلم ندن.
  • من تو درخواستم گفتم پروژم با نرم افزار فورترن انجام بشه اما مجری با نرم افزار متلب انجام داده که به درد من نمیخوره.
  • قرار بود پروژم 6 روزه تحویل داده بشه الان 2 هفته گذشته و کار تحویل نمیدن پولمم رفته
فریلنسرینگ

مزایای پرداخت امن حامی ورکس چیست؟

استفاده از سیستم پرداخت امن حامی ورکس مزایای قابل توجهی برای کارفرمایان دارد. از جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فریلنسر موظف به ویرایش و بازنگری پروژه تا حصول نتیجه مورد تایید کارفرما می باشد.
  • تا پیش از تایید و رضایت کارفرما مبلغ پروژه نزد سیستم پرداخت امن حامی ورکس می ماند و به فریلنسر پرداخت نمی گردد.
  • بر خلاف روش های سنتی انجام کار هیچ مبلغی به عنوان پیش پرداخت به فریلنسر پرداخت نمی گردد. فقط در صورت گسترده بودن پروژه و چند مرحله ای بودن فریلنسر و کارفرما می توانند پرداخت ها را به صورت مرحله ای انجام دهند.
  • در صورت وجود اختلاف و حل نشدن اختلاف بین کارفرما و فریلنسر حامی ورکس به عنوان مرجع نظارت داوری و حل اختلاف را بر عهده خواهد گرفت.

دیدگاه خود را بیان کنید

1000 کاراکتر باقیمانده است