هزینه رعایت نکردن ادب چیست؟

هزینه رعایت نکردن ادب چیست؟

در فضای مجازی ارتباط کاربران با یکدیگر تنها از طریق نام، ایمیل و نهایتا عکس میسر می شود و این باعث می شود برخی انسان ها به خود اجازه دهند که به دیگران توهین کنند. توهین و بی احترامی به طرف مقابل در سایت های مشابه با سایت حامی ورکس در سه مرحله ممکن است پیش بیاید که دانستن نکاتی در این خصوص خالی از لطف نیست.

  1. در زمان ارائه پیشنهاد توسط مجری، ممکن است به دلایل مختلف قیمت پیشنهادی دور از انتظار کارفرما باشد. در این صورت شما به جای توهین می توانید با صحبت کردن با مجری دلیل ارائه پیشنهاد قیمت بالای او را دریابید. معمولا پس از صحبت، مجری نسبت به کاهش قیمت و یا کارفرما نسبت به افزایش قیمت متقاعد می شوند. در صورت عدم توافق نیز توجیهی برای توهین وجود ندارد.
  2. در زمان تحویل گرفتن پروژه ممکن است کارفرما با نقایصی روبرو شود و این نقایص مورد قبول مجری قرار نگیرد. لازم است بدانید تمامی مکاتبات شما با مجری در قسمت پیام های سایت ذخیره شده و می توانید با مراجعه به آنها مشخص کنید که آیا پروژه مطابق با خواسته های شما انجام شده است یا خیر. در صورت عدم توافق بر این مساله نیز درخواست داوری بهترین گزینه در دسترس شما می باشد.
  3. در پایان داوری و زمانی که مجری و یا کارفرما احساس می کند روند داوری به سود او نخواهد بود نیز ممکن است بی احترامی هایی صورت گیرد ولی در این صورت نیز به هیچ وجه شایسته نیست به توهین اقدام نمایید زیرا شما پذیرفته اید که داوری در سایت حامی ورکس بدون هیچ جانب داری، نسبت به حل اختلاف بین مجری و کارفرما اقدام خواهد کرد.

 هزینه رعایت نکردن ادب چیست؟

لازم است بدانید اقدام به توهین به مخاطب، از هر طرف که انجام شود، باعث ایجاد محدودیت هایی در حساب کاری او خواهد شد.
هیچ مشکلی با توهین به دیگران حل نمی شود و ویژگی های اخلاقی و انسانی به ما می آموزد که با دیگران همانگونه رفتار کنیم که دوست داریم با ما رفتار شود.

کلمات کلیدی:

  • هزینه رعایت نکردن ادب چیست؟
  • فریلنسر

دیدگاه خود را بیان کنید

1000 کاراکتر باقیمانده است