اهمیت کلاب هاوس به عنوان یک شبکه اجتماعی برای فریلنسرها

اهمیت کلاب هاوس به عنوان یک شبکه اجتماعی برای فریلنسرها

جدیدترین شبکه اجتماعی که مورد توجه عموم قرار گرفته، کلاب هاوس نام دارد. این پلت فرم اجتماعی، براساس صوت کار کرده و به کاربران خود، اجازه می دهد تا مکالمات صوتی با یکدیگر داشته باشند. به علاوه، کلاب هاوس می تواند به یک فریلنسر کمک کرده و سبب بهبود ارتباطات مجازی وی با کارفرمایان شود. درحقیقت، استفاده از این شبکه اجتماعی، نه تنها یکی از بهترین فرصت ها، برای پیدا کردن کارفرمایان است، بلکه برای یک فریلنسر، امکان برقراری ارتباط با مدیران و افراد شاخص در تخصص مربوطه را فراهم می کند. به راستی، کلاب هاوس چگونه می تواند به کمک یک فریلنسر بیاید؟ برای یافتن پاسخ، باید ابتدا، سؤالات زیر پاسخ و موضوعات مربوطه شرح داده شود.
1- کلاب هاوس چیست؟
2- استفاده از کلاب هاوس به عنوان یک ابزار کمکی برای فریلنسرها
3- ارتقا و بهبود کسب و کار فریلنسر با کلاب هاوس

  1. ثبت نام و ایجاد حساب شخصی
  2. شرکت در گفتگوهای جمعی
  3. میزبانی و هماهنگی گفتگوها
clubhouse

به راستی، کلاب هاوس چیست؟

کلاب هاوس یک نرم افزار صوتی است که جدیداً به بازار تکنولوژی آمده و با ویژگی های منحصر به فردش توانسته دنیای شبکه های اجتماعی را تحت تأثیر خود قرار دهد. این نرم افزار، اخیراً روی دستگاه هایی که فقط سیستم عامل IOS دارند کار می کند. شما می توانید عضو این شبکه اجتماعی شوید اگر از طرف یک شخص عضو در این نرم افزار، دعوت شده باشید.
این اپلیکیشن، در چند ماه اخیر، مقبولیت بالایی در بین عموم مردم دنیا کسب کرده است، به طوری که به علت کارایی بالا، مورد تأیید و استفاده تعدادی از سلبریتی های بزرگ دنیا مانند Oprah، Drake، Jared Let، Wiz Khalifa و Ashton Kutcher قرار گرفته است.
کلاب هوس در آپریل سال 2020 توسط کمپانی Alpha Exploration راه اندازی شد. این اپلیکیشن، یک شبکه اجتماعی است که برای مردم سراسر دنیا، این امکان را فراهم می کند که در مورد هر موضوعی، با یکدیگر گفتگو کنند. جذابیت کلاب هاوس برای کاربرانش، بسیار بالاست زیرا می توانند در هر بحث و گفتگویی، به طور فعالانه شرکت کنند.
درحقیقت، کاربران می توانند از راه صوتی و در اتاق های گفتگو (chat rooms) با یکدیگر بحث و تبادل نظر کنند، اتاق های چتی که داخل آن ها، گفتگوهایی راجع به موضوعاتی از پیش تعیین شده، درحال انجام است. هر کاربر می تواند برنامه ریزی کرده و حتی میزبانی یکی از این رویدادها را برعهده بگیرد. شما همچنین می توانید به گفت و گوهایی که در این شبکه اجتماعی در حال انجام هستند، گوش کنید.
اگر شما می خواهید در یک بحث و گفتگو، مشارکت داشته باشید، کافی است تا در اپلیکیشن، اعلام آمادگی کنید. قابل ذکر است که در هر اتاق گفتگو، اگر در حین تبادل نظر بین کاربران، هر گونه تخطی از دستورالعمل های از پیش تعیین شده برای آن گفتگو، اتفاق افتاد، فرد یا افرادی هستند که تعیین می کنند، چه کسی در ادامه صحبت کند و مدیریت اتاق بحث را برعهده گیرد.

کلاب هاوس به عنوان یک ابزار کمکی برای فریلنسرها

از آنجایی که کلاب هاوس یک اپلیکیشن صوتی است، به یک فریلنسر، این فرصت را می دهد که نه تنها با مشتریان و کارفرمایان مرتبط با حوزه کاری خود آشنا شود بلکه با دیگر فریلنسرها و همچنین مدیران و متخصصان سایر حوزه های کاری، ارتباط برقرار کند. شما می توانید به عنوان یک فریلنسر، در بهترین زمان ممکن، با سایر افراد تبادل نظر کرده، دیدگاه های ارزشمند و بازخوردهای مفیدی را درباره موضوع مورد بحث، بدست آورید.
از آن جایی که در این اپلیکیشن، هیچ ویدیویی آپلود نمی شود و تماماً صوتی است، بنابراین به عنوان یک فریلنسر مجبور نیستید که با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی با کیفیت از کارتان، خود را به دیگران معرفی کنید. بلکه مهارت و سطح کیفیت کار شما، فقط از روی پیشنهادات شما و توانایی شما در انجام پروژه ها، سنجیده می شود نه مثلاً از روی سطح کیفیت ویدیوی تبلیغاتی شما.
یکی از دلایل دیگر، که ثابت می کند کلاب هاوس یک ابزار ایده آل برای فریلنسرها می باشد، این حقیقت است که این اپلیکیشن، به بهترین وجه (از طریق گفتگو با کارفرمایان) می تواند سبب ارتقا و تقویت اصالت و اعتبار کاری شما شود.

دنبال پروژه می گردی؟

رایگان عضو سایت بشو و پروژه‌ها را با کمیسیون 0% درصد انجام بده.

ارتقای کسب و کار فریلنسری با کلاب هاوس

سه نکته که در ادامه این متن بیان خواهد شد، به شما به عنوان یک فریلنسر کمک می کند که کسب و کار خود را بهبود ببخشید.

1) شخصی سازی کردن صفحه اصلی در اپلیکیشن

Hallway در حقیقت، همان صفحه اصلی یا صفحه نخست شما در نرم افزار است، هنگامی که وارد حساب کاربری خود می شوید. در این شبکه اجتماعی، شما می توانید تنظیم کنید، زمانی که وارد حساب کاربری خود می شوید، اتاق های گفتگو با موضوعات مورد علاقه شما، در صفحه نخست این اپلیکیشن، نشان داده شوند. بنابراین شما می توانید در تنظیمات این اپلیکیشن به گونه ای عمل کنید که فقط دنبال کننده فریلنسرها، مشتری های بالقوه و همچنین مدیران و طراحان مرتبط با زمینه کاری مورد علاقه تان، باشید.

2) ملحق شدن به گروه های گفتگو و تبادل نظر

یکی از آسان ترین راه هایی که باعث افزایش اعتبار کسب و کار شما، به عنوان یک فریلنسر در کلاب هاوس می شود، برقراری ارتباط و تبادل نظر با دیگر فریلنسرهای عضو این شبکه اجتماعی است. بدین منظور، در صفحه شخصی حساب کاربری خود، دنبال اتاق های گفتگویی بگردید که موضوع مورد بحث آن ها، مورد علاقه شما بوده و یا آن گروه، حاضرانی داشته باشد که قابلیت تبدیل شدن به یک مشتری ایده آل برای کسب و کار شما را داشته باشند. در گروه های مذکور، حتماً نظرات کارفرمایان را مورد توجه قرار داده، تا اگر فرصتی برای ارتقای کسب وکارتان ایجاد شد، از آن استفاده کنید. در این رابطه، با اعضای اتاق گفتگو، حتماً با صراحت و اعتماد به نفس بالا صحبت کنید. این کار سبب می شود که شما، مانند یک متخصص با تجربه در زمینه کاری خود، به حساب آمده و کارفرمایان به دنبال برقراری ارتباط با شما در کلاب هاوس باشند.

3) میزبانی و هماهنگی یک اتاق گفتگو را برعهده بگیر

میزبانی و اداره کردن یک اتاق گفتگو در کلاب هاوس می تواند منجر به بهبود کسب و کارتان به عنوان یک فریلنسر شود. درحقیقت، میزبانی یک گروه، سبب می شود، کارفرمایان تصور کنند که شما، یک متخصص حرفه ای حاضر در آن اتاق گفتگو هستید، متخصصی که می داند هر لحظه برای پیشرفت در پروژه و کار، چه تصمیمی را بگیرد و چه سخنانی را به زبان آورد. برای اداره یک اتاق گفتگو، یک موضوع خاص را انتخاب کنید که احتمال می دهید، می تواند مورد علاقه مشتریان بالقوه کسب و کارتان باشد. حتی می توانید از متخصصان و مدیران مرتبط با موضوع مورد بحث، دعوت به عمل آورید تا به منظور بالا رفتن سطح بحث، در اتاق گفتگوی شما شرکت کنند. این نکته باعث می شود تا مشتریان بالقوه، تصور کنند که ارتباطات کاری بسیار قوی و مستحکمی بین شما و مدیران و متخصصان مذکور وجود دارد.

بهزاد کاظمیان‌فر
بهزاد کاظمیان‌فر
مهندس مکانیک هستم. علاقه مند به حوزه‌های طراحی قطعات صنعتی و تحلیل بارگذاری وارد بر آن‌ها هستم. در حال حاضر هم مشغول به تحقیق درباره قطعات کامپوزیت صنعتی هستم.

پروژه ای برای انجام داری؟

تخصص انجام پروژه داری؟

دیدگاه خود را بیان کنید

1000 کاراکتر باقیمانده است